تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

رابرت برتون نوشت:"من از اندوه مینویسم که مشغول باشم و از اندوه حذر کنم"

{از سال 89 تا 94 توی بلاگفا می‌نوشتم. بعدش بلاگفا هیولا شد و نوشته‌هام رو قورت داد. منم کوچ کردم به اینجا }

بایگانی

خودِ واقعیِ من

دوشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۹، ۰۵:۳۶ ب.ظ

 به دو چیز حریص شده‌ام. نوشتن در وبلاگم و خریدن کتاب. نمی‌گویم کتاب خواندن چون تمام روز در حال خبر نوشتن و خواندن و درج کردنم. گهگاهی دوست دارم برای خودم بنویسم و صفحه وبلاگم را باز می‌کنم. اما گهگاهی دلم هیجان روزهای ده سال پیش وبلاگ نویسی را می‌خواهد. آن موقع‌هایی که مطمئن بودی هنوز خوانده می‌شوی و از آدم‌های زیادی کوهی از نظرات می‌گرفتی. که این، معنی این را می‌داد که نوشتنت برای ما مهم است. اما الان به تخم چشم چپ خیلی‌ها نیست بنویسی یا نه. کتاب هم برای این می‌خرم که می‌ترسم دو روز دیگر چشم باز کنم و ببینم کتابی که الان 40 تومن است، 140 تومن شده. حدود یک میلیون از اول سال تا الان کتاب خریدم. باز هم می‌خرم و باز هم لیست خرید می‌نویسم و روز هم انبار می‌کنم. امیدوارم روز تولدم هیچ کتابی از هیچکسی دریافت نکنم. دلم فقط نامه می‌خواهد. نامه‌ای که برای خود خودم باشد. بدون تعریف و تمجید. از خودم بگوید. دوست دارم یکی جز خودم، خودم را به خودم بشناساند. با واقعیت محض. با همان چیزی که واقعا هستم. چیزی که فکر می‌کنم من را خسته کرده، درگیر ذهنیات شدن است. درگیر برداشت‌های نامعتبر بقیه شدن و اعتبار دادن به آنها. درگیر درستی خیالات و غلط پنداشتن واقعیات. انگار فرسنگ‌ها از خودم دور هستم و وقتی که می‌خواهم نزدیک شوم، چیزی سد راهم می‌شود. چیزی مثل خودناباوری.

نظرات (۴)

میخوانمت عطیه😊😊

پاسخ:
خوش به حالم:)

هنوز خوانده میشوی...

پاسخ:
هورااااااااااااا

همچنان وبلاگ می نویسیم بدون اینکه خونده بشیم

خو گرفتیم به نوشتن

پاسخ:
اصلا باید نوشت. هرجا. شده کف دستمون.

میخونمت عطیه.

 

حضوری نمیشناسمت، اما مجازی چرا، چندسالی هست.

نامه نوشتن هم دوست دارم، به خصوص برای یه دوست ندیده ی آشنا :)

نامه های مجازی هم قبوله؟ 

پاسخ:
اخ جون.  قبوووووله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی