تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

رابرت برتون نوشت:"من از اندوه مینویسم که مشغول باشم و از اندوه حذر کنم"

{از سال 89 تا 94 توی بلاگفا می‌نوشتم. بعدش بلاگفا هیولا شد و نوشته‌هام رو قورت داد. منم کوچ کردم به اینجا }

بایگانی

4

پنجشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۸، ۰۶:۳۳ ب.ظ

سه‌شنبه شب:

 

تی‌تی عزیز
بگذار تا خوابم نبرده این را بگویم که اگر قبل‌تر برای آینده‌ام هفت سکو تعریف کرده بودم- که باید تا آخر عمر حداقل یکبار پایم را روی تک‌تک‌شان بگذارم- امشب پایم را روی یکی از آن سکوها گذاشتم. با جوراب‌های شازده کوچولو روی سکویی که همیشه دلم می‌خواست ایستاده بودم. تی‌تی عزیز راست می‌گویند که اگر یک آدم مسموم را با جرات از زندگی‌ات حذف کنی، یک اتفاق خوب در زندگی‌ات می‌افتد. دوستی‌های گندیده را بریز دور تی‌تی تا زندگی‌ات شفاف شود.

۹۸/۱۰/۱۹