تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

رابرت برتون نوشت:"من از اندوه مینویسم که مشغول باشم و از اندوه حذر کنم"

{از سال 89 تا 94 توی بلاگفا می‌نوشتم. بعدش بلاگفا هیولا شد و نوشته‌هام رو قورت داد. منم کوچ کردم به اینجا }

بایگانی

عشق لب شیرینت بس شور برانگیزد

جمعه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۷، ۰۵:۵۱ ب.ظ

دیشب وسط پیام دادنامون، گوشیم رو انداختم توی جیب شلوارم و رفتم مسواک زدم. مسواک زدنم که تموم شد گوشی رو از جیبم بیرون اوردم و پیامکایی که دادی رو می‌خوندم و همین‌طور که سرم تو گوشی بود، یواش و آروم به سمت اتاقم می‌رفتم. دم در اتاق بودم که قفل شدم روی این پیامت: «تا دل به تو پیوستم راه همه دربستم/ جایی که تو بنشینی بس فتنه که برخیزد»*. در اتاق رو بستم. گوشیم رو دوباره انداختم توی جیب شلوارم. رفتم جلوی آینه. چقدر قشنگ بودم و چقدر سال می‌گذشت که همچین حسی به خودم نداشتم. توی اون تاریکی، خودم رو توی آینه می‌دیدم که موهام پیچ خورده بود دور گردنم. چشمام برق می‌زد. لپام گل انداخته بود. پوستم شفاف‌تر شده بود. لبخندم جون داشت... می‌دونی! شاید توهم باشه. شاید تلقین باشه. شاید دلداری بی‌خود باشه. ولی من معتقدم «دوست داشته شدن» آدم رو خیلی قشنگ می‌کنه. حداقل وقتی خودش رو تو آینه می‌بینه مطمئن می‌شه قشنگه. حتی اگه نباشه و برای چیزی جز قشنگی صورتش، دوست داشته شده.

*سعدی

Photo: Konstancja Nowina Konopka

نظرات (۷)

دوست داشته شدن یه جور نیروی جادویی رو به آدم‌ تزریق میکنه که حتی دنیا هم قشنگ تر میشه :)
سلام.قلمت زیبا و عمیقه .مدتی شده باهت اشنا شدم دوست دارم قلمتو....
و اما ای متن...
اره دوست داشته شدن حس زیبایی به ادم میده ولی من شخصا کوتاه تجربش کردم باید شیرین باشه...‌
چه قدر بی ربط و سخیف!

از خانم میرزاامیری بعیده

غوغایی میکنه این کیمیای دوست داشته شدن
طلسم میکنه تعریف و تمجید از معشوق
امیدوارم همیشه شامل این کیمیا باشید
۱۹ خرداد ۹۷ ، ۰۶:۵۴ سارای بانو :)
عکسه رو خیلی دوست داشتم :
حتی وقتی تو اینستات دیدم یه چند لحظه ای رو روش مکث کردم 
۱۹ خرداد ۹۷ ، ۱۰:۰۷ مریــــ ـــــم
اخ
دقیقا
حتی وقتایی حس میکنم که یکی دوسم داره هم خودمو قشنگ تر میبینم
اینجور وقتا هی به خودم تو آینه خیره میشمو لبخند میزنم
Visit Your URL a btc meaning

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی