تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

رابرت برتون نوشت:"من از اندوه مینویسم که مشغول باشم و از اندوه حذر کنم"

{از سال 89 تا 94 توی بلاگفا می‌نوشتم. بعدش بلاگفا هیولا شد و نوشته‌هام رو قورت داد. منم کوچ کردم به اینجا }

بایگانی

دیگران عیب کنندم!

دوشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۶، ۱۲:۵۴ ب.ظ

یه شیشه توی ‌دستم شکست. دستمو برید و‌ یه سری خرده‌هاش رفت توی دستم. نشست کنارم، دستمو گرفت و یکی یکی خرده‌های ریز رو از دستم در اورد. دلم می‌خواست هیچ‌وقت خرده شیشه‌های ریز فرو رفته توی دستم تموم ‌نشند تا دستم تا قیام قیامت توی ‌دستش باشه.


ای لعنت به دیدن خواب کسی که یواشکی دوستش داری!


پ.ن: من کسیو دوست ندارم. این صرفا یه هذیانه:) درست مثل برچسبش.

۹۶/۱۰/۲۵

نظرات (۶)

۲۵ دی ۹۶ ، ۱۷:۲۷ 🍁 غزاله زند
این خواب‌ها،فکرِ آدم رو یک روزِ کامل مشغول میکنن! البته فکر که چه عرض کنم!باید گفت دل!
پاسخ:
:)
عجب خوابی، حتما تعبیر داره،انشاالله که خیریه :*
پاسخ:
ان‌شالله:)
۲۵ دی ۹۶ ، ۱۹:۲۹ محبوبه شب
عجب ضد حالی خوردم عطیه جان :/ 
ان شاءالله به بهترین نحو تعبیر بشه ^_-
پاسخ:
ضدحال؟:))))))) چرا؟
یواشکی دوس داشتن :) خیلی قشنگ تر از کراشه، تازه کل معنیش هم توشه و لازم نیس بعدش توضیح بدی یعنی چی😅 
پاسخ:
چقدر قشنگ فهمیدیش:)

۲۵ دی ۹۶ ، ۲۲:۲۳ محبوبه شب
آخه عروسی! فک کردم علوس شدی؟ 😁

پاسخ:
ای جانم:))))
این یواشکی دوست داشتن ها واقعا دوست داشتنی هستن :)
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی