تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

رابرت برتون نوشت:"من از اندوه مینویسم که مشغول باشم و از اندوه حذر کنم"

{از سال 89 تا 94 توی بلاگفا می‌نوشتم. بعدش بلاگفا هیولا شد و نوشته‌هام رو قورت داد. منم کوچ کردم به اینجا }

بایگانی

ب ر گ ر د

يكشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۴، ۰۸:۵۹ ب.ظ

یک اصلی در زندگی هست که از قضا زیاد هم ثابت شده...اینکه وقتی کسی را فراموش میکنی،وقتی به طور کامل از ذهن و از دلت پاک میشود،یک روزی،یک جایی او به تو برمیگرد...در حالیکه تو دیگر نه احتیاجی به او داری و نه جایی در زندگی و قلبت دارد که با برگشتش تو خوشحال شوی،خون برود زیر پوستت،ضربان قلبت بالا رود و برق بیفتد در چشمانت...

ببین،من آلزایمر گرفته ام...فقط تو برگرد...

۹۴/۱۲/۰۲

نظرات (۴)

۰۲ اسفند ۹۴ ، ۲۲:۵۴ همیشه لبخند
وای 
از تصورشم قلبم تندتر زد...
پاسخ:
حنا
تصور چی؟
۰۲ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۱۶ همیشه لبخند
نه واقعن تصور چی؟:|
که یکی که رفته،مدتها پیش
برگرده:)))))))

پاسخ:
خب
فکر کردم تصور الزایمر:)))

یعنیااا  من دوست دارم توی وبلاگم اکثر پست هات رو ارجاع بدم ، من جمله همین پستت 
پاسخ:
خب ارجاع بده:))
باشه حتما :) 
در مورد اون سوال هم ، نه عزیزم ، من به تازگی پیدات کردم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی