تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

رابرت برتون نوشت:"من از اندوه مینویسم که مشغول باشم و از اندوه حذر کنم"

{از سال 89 تا 94 توی بلاگفا می‌نوشتم. بعدش بلاگفا هیولا شد و نوشته‌هام رو قورت داد. منم کوچ کردم به اینجا }

بایگانی

جای خالی اش

سه شنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۴۳ ق.ظ

در مقابل چند جمله است که نمیتوانم با گفتنش،پاسخ اصلی مخاطبم را با جوابی که به زبان می آورد،تطبیق بدهم...+دوستت دارم._منم دوستت دارم...+دلم برات تنگ شده._وای عزیزم منم همینطور...و خب جمله ی خبری ِ نیمه محترمانه ی:+تسلیت میگم._ممنون...مزخرف ترین جمله ای که میشود در مقابل یک آدم داغدار گفت"تسلیت میگم"و مزخرف تر از آن گفتنِ"ان شاالله غم آخرتون باشه"است...در مقابل داغداری یک نفر بابت فقدان عزیزش باید سکوت کرد.نهایت باید در حالیکه سرت را پایین انداخته ای،دستت را بگذاری روی شانه اش.همین.حتی بغل کردن های بیخود و از سرِ ترحم هم جایز نیست.هرکسی نباید به خودش اجازه دهد فرد داغدار را در آغوش بکشد...همین که دستش را محکم توی دستت بگیری و یا همان دست گذاشته شده روی شانه ی فرد،کافی ست...اما خب با وجود تمام این امر و نهی هایی که الان گفتم،در تمامیِ  شرایط این چنینی من با مرده ی در گور خفته هیچ فرقی ندارم جز اینکه توانایی راه رفتن،نشستن و برخواستن دارم.زبانم لال میشود،دست و پایم قفل،چشم هایم خشک،عقلم خواب و...حالا از دیروز تا به حال دارم با خودم فکر میکنم چه چیزی به"ز"بگویم که بعد از چند هفته برگشته است،با قلبی که حتی از روی لباسش مشخص است؛یک تکه ی بزرگش نیست و هربار که لپ تاپش را باز میکند بک گراند مشکی یی به چشم میخورد که با خط سفیدی نوشته شده:جای خالی مادر...


+پست مرتبط

۹۵/۰۳/۰۴
.

نظرات (۹)

منم فکر می کنم گفتن تسلیت می گم بزرگترین ظلم در حقه یه داغداره -_-
۰۴ خرداد ۹۵ ، ۰۷:۵۷ مصطفی موسوی
واقعیتش اینه که آدم‌وقتی داغ دیده ست حداقل تا مدتی براش مهم نیست بقیه چه جوری تسلیت میگن
پاسخ:
همین دیگه
من میخوام حرفی بزنم ک الکی از روی اجبار جبری نباشه
ی چیزی ک حال طرفو خوب کنه
میتونم بفهمم ک چقد سخته ...لاقل اینو میتونم بفهمم:(
من کاملا لال میشم تو این موقعیتا، حتی جرات حرف زدن ندارم، واقعا مواجه شدن با این موقعیتا وحشتناکه
موقعی که مادرم رو از دست دادم بعضی تسلیت گفتن ها خیلی خیلی اذیتم میکرد، مثلا یکی از آشنایان از راه دور اومده بودن و وقتی منو دیدن سرشو گذاشت رو شونمو گریه کرد و بعد گفت: هرچی خاک اونه بقای عمر شما باشه... این تنها حرفی بود که بهش احتیاج نداشتم و هیچ کمکی به من نمیکرد و نکرد.
پاسخ:
لال شدم
۰۵ خرداد ۹۵ ، ۱۹:۲۰ مصطفی موسوی
حال طرف شاید با بودن و‌حرف زدن تو به طور کلی خوب بشه ولی گفتن یه جمله در مورد همون موضوع که روی طرف تاثیر بذاره خیلی سخته و یه جورایی خیلی میخواد آدم حکیم باشه یا دنیا دیده. همین که کنارش حضور مثبتی داشته باشیم حالشون کم‌کم خوب میشه:)
lموافقم کاملا من هم نمیتونم تسلیت بگم و ازین جملاتی که شاید معنی خیلیاشو کاملا ندونیم

راستی با دیدن وبلاگتون منم ترغیب شدم به ساخت دوباره وبلاگ و اینبار با بیان که بنظرم عالیه. خوشحال میشم اگر دنبالم کنید.
از وویس هاتون بازم بسیار ممنونم
سلام یادمه تو برنامه رادیو هفت بخش قصه های امیرعلی
این امیرعلیه قصه میگفت نمیدونم چرا میگن غم اخرتون باشه چون این اتفاق نمیفته مگه خودمون بمیریم
این چند وقته اینقد بهم تسلیت گفتن و داغ روی داغ داشتم ک دیگه نمیخاستم اینو بخونم 
:/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی