تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

رابرت برتون نوشت:"من از اندوه مینویسم که مشغول باشم و از اندوه حذر کنم"

{از سال 89 تا 94 توی بلاگفا می‌نوشتم. بعدش بلاگفا هیولا شد و نوشته‌هام رو قورت داد. منم کوچ کردم به اینجا }

بایگانی

پنجشنبه/ اتاق/ کنار بخاری

جمعه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۹، ۰۲:۲۶ ب.ظ

فردای روزی که دلت شکسته، وقتی از خواب بیدار می‌شوی می‌بینی همه چیز هنوز سر جایش است. تو هنوز توان خوابیدن داری، می‌توانی بیدار شوی، پاهایت روی زمین حرکت داده می‌شوند، صورتت گرچه خشک از گریه اما هنوز همان است که روز قبل بوده. شیر توی یخچال است، خرما روی میز و لیوان‌ها هنوز لب پر نشده‌اند. خانواده‌ات را داری، دوستان نزدیکت را، شاید شغلت را و ممکن است پولی ته حسابت. همه چیز شبیه دیروز است اما یک چیزی سر جایش نیست. برای همین است که شروع به گشتن می‌کنی و ناخودآگاه، بدون اینکه بخواهی یا تقلایی کنی حس می‌کنی در جایی که نمی‌دانی کجاست، چیزی که نمی‌دانی چیست، کم است. بی‌قراری بعد از دل‌شکستگی شاید ناشی از همین باشد. این که در ظاهر همه چیز شبیه به قبل است اما درونت چیزی تغییر کرده. پوسته‌ی ظاهری مثل همیشه محکم و سخت است اما پوسته درونی جیرینگ جیرینگ صدا می‌دهد. انگار کسی درون تو مُرده. انگار چیزی در تو نیست. انگار تو آدم دیروز نیستی و قرار است برای همیشه یاد بگیری از هرکسی هرکاری بعید نیست. ولی یاد نمی‌گیری و روزهای بعد و بعدتر حتی یادت نمی‌آید چیزها، شبیه آن روز قبل از دل‌شکستگی تو نیستند.

نظرات (۱۰)

چقدر خوب بود این متن!
با همۀ وجودم تجربه‌ش کردم تا حالا :(


 یه سوال: اون جمله نباید باشه «از هیچ‌کس هیچ کاری بعید نیست»؟

پاسخ:
مرسی بهم گفتی مائده. درستش کردم:)

ادم فکر می کنه صبح نمیشه ..زنده نمی مونه ..صبح میشه ولی ادم دیگه بلد نیست بخنده ..زندگی کنه ...لذت ببره ...از بعد اون روز همش اندوه است ..سراسر اندو 

بادتک تک سلولهام درکش کردم و حس کردم نوشته ت رو:(

همه چیز آرام است... دل من استثناست !

۱۱ بهمن ۹۹ ، ۱۲:۳۷ مصطفا موسوی

البته شکستن دل مال جوونیه. از یه جایی به بعد همونو هم حس نمی کنی

۱۲ بهمن ۹۹ ، ۰۱:۳۵ فاطمه قلی‌پور

بخاریییییی!

yeyyyy ^____^

نمی دونم چرا وقتی ناراحتم دلم می خواد زمین گردش نکنه... خورشید نتابه... تلویزیون چیزی به جز برفک پخش نکنه... آدما تو خیابون راه نرن... بچه ها تو کوچه بازی نکنن و همه به خاطر ناراحتی من ساکن و ساکت باشن...

پاسخ:
شاید انتظار داری بقیه ناراحتیت رو بفهمند. هوم؟

با سلام

ممنون میشم به وبلاگ من هم سر بزنید و ممنون تر اگه دنبال کنید.

 

دقیقا همینه... یا اینکه دلم می خواد ناراحتی من واسه همه مهم باشه...

پاسخ:
:) برای همه نمیشه مهم باشه که. برای بعضیا مهمه. ولی اول از همه برای خودت مهم باشه.

خیلی بده که این متن را با تمام وجودم میفهمم

پاسخ:
وااااااا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی