تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

رابرت برتون نوشت:"من از اندوه مینویسم که مشغول باشم و از اندوه حذر کنم"

{از سال 89 تا 94 توی بلاگفا می‌نوشتم. بعدش بلاگفا هیولا شد و نوشته‌هام رو قورت داد. منم کوچ کردم به اینجا }

بایگانی

8

دوشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۸، ۰۳:۴۱ ب.ظ

این چه مسخره بازی یا سحری‌ست تی‌تی؟ اینکه سرگرم کارم هستم، سرم شلوغ است، وقت سرخاراندن ندارم ولی یک آن، یک لجظه خودم را در جایی دور، در آن سال‌های خوابگاه و تهران می‌بینم. همین الان در حالیکه در حال خواندن یک مطلب در مورد بورس بودم، داشتم توی پیاده‌روهای آریاشهر قدم می‌زدم. در سرما و غروبش.

۹۸/۱۰/۲۳

نظرات (۲)

سلام

وقتی قسمت نظرات پُست هات بسته ست ، آیا معناش از طرف شما این هست که نمیخوام کسی برای اون پست نظر بذار یا چیزی غیر از این؟

 

15-) آره - توی گذر زمان انسان متوجه خیلی چیزها میشه....

 

16-) از خیلی چیزها خبر نداری و.... زندگی پیچیده تر از اونی هست که داریم بهش نگاه میکنیم. واقعیت زنگی رو برعکس متوجه شدی. سقراط توی یکی از بحث هاش با سوفسطائی ها به راحتی نشان میده چنین چیزی نیست. داری فقط یک قسمت از عالم آفرینش رو میبینی.

 

17-) جمله خوب و زیبائی هست. خیلی مهم هست که انسان با خودش صادق باشه.

 

18-)با جمله خط اولت موافقم و با دومی نه. تعبیر و تفسیر کردن یک جمله یا یک تجربه دلیلی بر واهی و غیرواقعی بودن اون نیست.

 

19-) قبول دارم :) البته نه تنهای تنها. خدا هست ، میشه حسش کرد.

 

20-) شاید اون بی شعوری که داری ازش صحبت میکنی حامل یادگیری یک درس یا پیام برای تو باشه. درسی که باید یاد بگیری و ازش بگذری.

 

 

میگن:

هر دیداری در زندگی ما توسط نیرویی الهی طرح شده
اگر ما به سمت غریبه ای سوق داده می شویم ،

حتما قرار است چیزی از او بیاموزیم.


زندگی
بسان رودخانه ایست که
هرگزنمیتوان به آب رفته دو بار دست زد.
جریان آبی که ازمقابلت گذشت
غیرقابل بازگشت است
هر آدمی که سرراه تو قرار بگیرد درسی به تو میدهد و میرود
ازلحظات زندگیت لذت ببر.

 

 

 

موفق باشی

 

پاسخ:
سلام
تلاش شما برای جواب دادن به هر بخش، برام عجیبه.
و چیزی‌که عجیب‌تره اینه که چرا باید خودتون رو مخاطب من بدونید و با همون اسم جواب بهم بدید!!!

سلام

وقتتون به خیر و شادی.

من همونم که با اسم تی تی براتون نظر گذاشتم. راستش هیچ منظوری نداشتم جز اینکه ممکنه از نظر دادنم خوشحال بشید. من گاهی وبگردی میکنم و برای مطالب وب های مختلف نظر میدم و این کار رو دوست دارم.

 

و حقیقت این هست که من خودم رو مخاطب شما ندونستم و...

از نگاه من انتخاب اسم تی تی و مخاطب قرار دادن او یک کار جالب و خلاقانه به چشم آمد که هر کسی میتونست مخاطبش باشه ، از جمله پروردگار عالم. من نگاه م به کار شما اینچنین بود و روی همین حساب و با همین نگاه برای پست ها نظر دادم. همین.

 

اگر احیانا از این کار من نارحت شدید ، عذرخواهی میکنم

و میتونید مطمئن باشید دیگه تکرار نمیشه.

 

 

 

روزگارتون شاد.

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی