تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

رابرت برتون نوشت:"من از اندوه مینویسم که مشغول باشم و از اندوه حذر کنم"

{از سال 89 تا 94 توی بلاگفا می‌نوشتم. بعدش بلاگفا هیولا شد و نوشته‌هام رو قورت داد. منم کوچ کردم به اینجا }

بایگانی

سهامدار اسنپ هستم!

چهارشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۴۶ ق.ظ

۱.
در حالی‌که از بی‌پولی می‌خواستم پارچه‌ای سبز بخرم و به عابر بانک‌های محله‌مان دخیل ببندم، تصمیم گرفتم شاخ غول را بشکنم، تهدید را تبدیل به فرصت کنم و از دل بی‌پولی میخ اراده‌ام را بکوبم و بعد بیایم از قهرمانی خودم برایتان بگویم. چه کار کردم؟ خرد خرد از همان بی‌پولی، پول کنار گذاشتم تا بتوانم سر ماه باشگاه ثبت‌نام کنم. پول سینمایی که نرفتم، پول تاکسی‌ای که نگرفتم، پول پیتزایی که نخریدم، ضدآفتابی که آب قاطی‌اش کردم تا دیر تمام شود و پول نخریدنش و نخریدن‌های قبلی را ریختم در یک عابر بانک تا بشود شنبه اول ماه و سرصبح بروم باشگاه. سلام بر زیبایی. سلام بر چربی‌های دود شده. سلام بر دردهای ناشی از دمبل بلند کردن. سلام بر عرق‌های درخشان روی صورت.
۲.
دیرم شده بود و برای اینکه اخم و تخم اول کاری دبیر و سردبیر و مدیر و رئیس و آبدارچی و نگهبان رو نبینم، پناه بردم به اسنپ. از همان خرده پول‌ها کمی برداشتم تا اسنپم را شارژ کنم. همزمان با شارژ اسنپ، پیامک برداشت از حساب برایم آمد. خدای بی‌پول‌ها، خدای جیب‌های خالی، خدای گاوصندوق‌ها، خدای خاوری‌ها و زنجانی‌ها، کاش هیچ بشری را پیش خودش با خنگ بازی‌اش امتحان و شرمنده نکنی. سوتی اعظم سال را دادم. به جای یک صفر ریال، دو صفر زدم و تمام پول ذخیره برای باشگاهم دود شد. آن‌قدر دود و دور که با شارژی که در اسنپم هست می‌توانم ادعا کنم یکی از سهامداران اسنپ هستم!

نظرات (۸)

۱۳ شهریور ۹۸ ، ۱۲:۰۹ دختـرِ بی بی

ای وایه من

پاسخ:
چراااااا؟:)))
۱۳ شهریور ۹۸ ، ۱۲:۴۴ دختـرِ بی بی

رسما ویران کردید کاخ آرزوهارو ...

البته خدا بزرگه و ادعای سهامداری هم چیز شاخ و با کلاسیه:))))

پاسخ:
چه ربطی داشت؟!!!!!!!!!!!!!!!!

نمیدونم ولی من بدنم از ترس لرزید 😅

:)))))

پاسخ:
:)
۱۴ شهریور ۹۸ ، ۰۸:۰۵ ...:: بخاری ::...

گرچه واقعا یه راه ساده‌ی کلی داریم که میگه «به جای اینکه اول شارژ کنی بعد اسنپ بگیری، اول اسنپ بگیری بعد کرایه رو آنلاین پرداخت کنی که لازم نباشه خودت عدد وارد کنی».

 ولی خب می دونی، ما چیزای بزرگ تر از اینم از کف مون رفته.

(سیگارش را توی جاسیگاری فشار می دهد و فکر می کند روشنفکر است.)

پاسخ:
اول اسنپ گرفتم. ولی نشد.

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

وضع شما که خوبه؟ من باید ی بدهی رو میدادم و ی صفر کم زده بودم و متوجه نشده بودم، بعد به طرف هم زنگ زدم و خبر دادم واریز شد و تمام، بعد هم کلی عرق ریختم بابت عذرخواهی

پاسخ:
:))

تو اسنپ که میشه به اندازه مبلغ سفر حساب رو شارژ کرد دقیقا! چجوری اشتباهی شارژ کردین شما؟

پاسخ:
نمی‌دونم چرا این سری نشد. نوشت مبلغ خودتون رو وارد کنید.
۱۸ شهریور ۹۸ ، ۱۷:۲۳ کارمند مجرد

طعمه عزرائیل، تعبیر قشنگی نبود

مربوط به پست اخیرتان

درباره حضرت عزرائیل اگر بیشتر تحقیق کنید، به درستی نظر بنده در این خصوص می رسید

 

پی نوشت: بخش نظرات را باز نگذاشتن، حس خوبی به مخاطب نمی دهد. اگر حس بد و تنفرامیزی ایجاد نکند

پاسخ:
ایراد از شماست که برای هر پستی میخوای نظر بدی. چه خصوصی چه عمومی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی