تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

رابرت برتون نوشت:"من از اندوه مینویسم که مشغول باشم و از اندوه حذر کنم"

{از سال 89 تا 94 توی بلاگفا می‌نوشتم. بعدش بلاگفا هیولا شد و نوشته‌هام رو قورت داد. منم کوچ کردم به اینجا }

بایگانی

بهش گفتم:

يكشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۱۵ ب.ظ

یه مدت ریزش موی شدید داشتم.هرکی منو میدید اولین حرفی که بهم میزد این بود:عطیه چقدر کچل شدی.و طبیعی بود که پق دلم بشکنه و برم تو این فکر که اع جدی جدی کچل شدما...زمستون پارسال رفتم یه دکتر معروف-نه اینکه قبلش نرفته باشما.هر راهی رو که همه میگفتند امتحان کرده بودم.از روغن شترمرغ خوردن و زدن به سرم تا انواع بخارهای ویتامینه!!!-به محض سلام کردنم روسریم رو برداشت،دست کرد لای موهام و گفت درست شدنی نیست.نهایتش بتونم جلوی بدتر شدنش رو بگیرم...از مطبش تا خونمون رو گریه میکردم.ماه بعدش پا شدم رفتم ی دکتر معمولی.آزمایش نوشت برام و وقتی جواب آزمایشو گذاشتم جلوش گفت مشکل هورمونی ه.درست میشه.درست شد.یکساله که بعد سلام،توی مهمونی ها از کسی نمیشنوم که اع کچل شدیا...موهام قابل تحمل تر شده.....حالا این حکایت همون حال خراب ماست.حال خراب توئه.باید خوب بشه.چیزای بزرگ خوبش نمیکنند دلیل نمیشه که خوب شدنی نیست.بچسب به راه های دیگه.این نشد اون یکی.خوب میشه.ی روزی خوب میشه.زمستون دیگه...زمستون دیگه...فقط برو دنبالش که خوب بشه...کم نیار...شاید مشکل از تو نیست...از هورموناست...هورمونای غم هورمونایی شادیت رو میخورند...

۹۴/۰۸/۱۷

نظرات (۷)

عطیه جان سلام 
که میخونمت و اومدم که بگم امیدوارم حالت خوب بشه و همه دلتنگیات برطرف. زمستونه دیگه میگذره میره. 
 فقط خدا نکنه آدم امیدش نا......نه خدا نکنه

موافقم.

پ.ن. من خودم می رفتم کچل میکردم و با نیشخند به بقیه لبخند میزدم :))
چ قدر بده کسایی که به راحتی ایرادای ظاهری افراد رو تو چشمشون میگن. در ضمن به عنوان یه مرد متاهل میگم ، هیچ اهمیتی نداره اصلا بهش فکر نکن . 


شاید هم مشکل از دکتر باشه!!!!!!! 

یکبار یه فیلم معرفی کرده بودین به اسم سروقت یا همون این تایم....
اسکرین شات گرفتم و چند روز قبل دیدم،فیلم خوبی بود...ممنون
پاسخ:
خوشحالم ک فیلم به اون خوبی رو دیدی:)
چقدر خوب می نویسین !
:)
پاسخ:
لطف داری

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی