تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

رابرت برتون نوشت:"من از اندوه مینویسم که مشغول باشم و از اندوه حذر کنم"

{از سال 89 تا 94 توی بلاگفا می‌نوشتم. بعدش بلاگفا هیولا شد و نوشته‌هام رو قورت داد. منم کوچ کردم به اینجا }

بایگانی

و هنوز نیاوردم

جمعه, ۸ دی ۱۳۹۶، ۰۴:۴۳ ب.ظ

شب اولی که تهران آمدم و توی نمازخانه‌ی خوابگاه دراز کشیده بودم، دفتری که همراه اورده بودم را باز کردم و‌ نوشتم:«تیتر یک: من برای کشف خودم و شهر به تهران آمدم نه برای درس!». و از آن شب تصمیم گرفتم، هرشب یک‌ تیتر برای زندگی آن روزم بنویسم. هفته‌ی بعدش دفتر را باز کردم و نوشتم:« خدایا کمکم کن از بی‌کسی، به هرکسی رو نیارم توی این شهر.». نمی‌دانم در چه شرایط سخت و‌مزخرفی این را نوشته بودم، اما چند شب پیش که اتفاقی دفترم را باز کردم دیدم تیترهایی که قرار بود هرشب بنویسم تا مدتی یکسان بودند. بعد هم زیرشان علامت ایضا خورده بودند:« خدایا کمکم کن از بی‌کسی، به هرکسی رو نیارم توی این شهر.»... «خدایا کمکم کن از بی‌کسی، به هرکسی رو نیارم توی این شهر.». «خدایا کمکم کن از بی‌کسی، به هرکسی رو نیارم توی این شهر.»...


نظرات (۴)

۰۹ دی ۹۶ ، ۱۶:۳۵ مهدی صالح پور
خداروشکر
جدی فقط برای درس نیومدید پس کاشکی کنکور نمیدادید خیلیا رو میشناسم که از امکانات دولتی دانشگاه استفاده کردن اما واقعا هدفشون درس نبوده میرفتی یه خونه میگرفتی تهران واسه خودت البته بعضیام هستن تا دانشگاه قبول نشن خانواده شون نمیزارن برن جای دیگه که از این نظر حق دارن بعضیام پولشو ندارن خارج از درس برن جایی که از این نظر هم حق دارن 
پاسخ:
ای بابا.‌کاش زودتر بهم گفته بودی:((
س.ل
نبسته کس به من دل  نبسته ام به کس دل
چو تخته پاره بر موج  رها رها رها من
بسیار از مطالبتون خرسندم
بعضی وقتا احساس می‌کنم حرفای دل خودمو دارم میخونم... 
همون حرفایی که نمی‌تونم بزنم، نه فقط این پست، کلیه مطالب.
ممنونم. خیلی!
پاسخ:
خوشحالم:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی