تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

رابرت برتون نوشت:"من از اندوه مینویسم که مشغول باشم و از اندوه حذر کنم"

{از سال 89 تا 94 توی بلاگفا می‌نوشتم. بعدش بلاگفا هیولا شد و نوشته‌هام رو قورت داد. منم کوچ کردم به اینجا }

بایگانی

از اتاق دوی سوئیت 7

دوشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۶، ۱۰:۴۹ ق.ظ

یکی از باگ‌های خوابگاه این است که ما، نود درصد بچه‌ها را در همان خوابگاه می‌بینیم (نه جای دیگری). منظورم این است که با همان تیپی که یک دختر در خوابگاه دخترانه باید داشته باشد، دیده می‌شوند. شلوارک، تاپ، موهای بافته شده، موهای فر یا لخت، بی ارایش یا با آرایش و‌‌ در کل بی‌حجاب! کم پیش می‌آید دختری که دیروز با این تیپ در سالن ورزش دیده‌ای را با مقنعه و مانتویی بلند در دانشگاه ببینی و چه بسا ببینی اما نشناسی!
القصه این‌که ذهنیت اکثر ما از همدیگر همان تیپ و قیافه‌ای‌ست که در خوابگاه از هم داریم. «دختره که همیشه بلوزش پریده بالا و شکمش افتاده بیرون»، «اون دختره که تو چله‌ی زمستونم لباس باز می‌پوشه»، «بابا همون دختر مو وز وزیه!!!»، « دختره که خیلی لاغره استخونای گردنش زده بیرون» و...
این ذهنیت گاهی آن‌قدر قوی می‌شود که ممکن است ما هیچ‌وقت قبول نکنیم همین دختر لاغر در خوابگاه، همانی بود که امروز در سلف دانشگاه پالتوی چارخونه‌ی درشت پوشیده بود و اصلا لاغر به نظر نمی‌رسید.
مثال تازه‌تری می‌زنم:
دیشب در حالی‌که چادر سر کردم تا بروم به تره‌بار پشت خوابگاه سر بزنم، هم سوئیتی‌ام که برای اولین بار مرا با لباس بیرون از خوابگاه می‌دید، مات شده با چشمان گرد نگاهم می‌کرد یکدفعه پرسید: «تو عطیه‌ای؟!!!!»

نظرات (۵)

حالا واقعا عطیه بودید؟
پاسخ:
:)))))))
مخصوصا دختر چادری ها! تو خوابگاه با تیپ جینگیلی مستون ان، بیرون که میبینی اصلا قابل شناسایی نیستن😎
پاسخ:
شاید:)
۲۸ آذر ۹۶ ، ۱۱:۱۸ مهدی صالح پور
البته نباید نقش چادر رو در تغییر چهره ها نادیده گرفت!
پاسخ:
آره خداییش. قبول دارم.
چقد بخاطر همین پوشش و نشناختن استادا توی خابگاه خودمو فنا کردم من😏
پاسخ:
چرا فنا؟:)))
یسری مسولیتایی داشتم من تو خابگا😊آدمی گاهی در موقعیت هایی اعصاب از کف میدهد!ولی اگه میدونستم طرف استادمه یا ممکنه استادم بشه قطعا ی مقدار لطیفتر برخورد میکردم!
پاسخ:
:))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی