تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

رابرت برتون نوشت:"من از اندوه مینویسم که مشغول باشم و از اندوه حذر کنم"

{از سال 89 تا 94 توی بلاگفا می‌نوشتم. بعدش بلاگفا هیولا شد و نوشته‌هام رو قورت داد. منم کوچ کردم به اینجا }

بایگانی

از خوشحالی‌ها

شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۳۰ ق.ظ

صبح پنجشنبه زیادترین حقوق زندگی‌ام را، تا به امروز، گرفتم. حقوقی که برایش از هشت صبح تا شش بعدازظهر یک هفته به صورت مستمر کار کرده بودم. کاری که تیمی بود و همه‌ی همه‌اش با عشق و علاقه صورت گرفته بود. که روز آخر کاری پسر و دختر بغض کرده بودیم و هی توی گروه تلگرامی‌مان نوشته بودیم: "چقدر غروب جمعه‌ست امروز."
صبح پنجشنبه زیادترین حقوق زندگی‌ام را گرفتم و مثل بچه‌ای که ساعت نویی خریده باشد و دائم به ساعتش نگاه می‌کند، دائم به پیامک واریزی بانک نگاه می‌کنم.

نظرات (۶)

۱۱ آذر ۹۶ ، ۱۱:۵۵ محمد روشنیان
به سلامتی
پاسخ:
ممنون
زیاد ترین حقوق زندگی...
چه ذوق خوبیه...
ایشالا نصیب ما هم بشه ☺
پاسخ:
ان‌شالله ب زودی
ان شاءالله فزونی یابد و خدایش برکت دهاد.
پاسخ:
ممنون
چه حس معرکه هست این حس
تبریک میگم
منم اولین حقوق قابل توجه زندگیم رو که گرفتم نمیدونستم باهاش چیکار کنم اینقد که اون سالها پول زیادی بود 350 تومن :)
پاسخ:
:) چه خوب
واقعا نمی فهمم چجوری به پول می گن "چرک کف دست"! :))
پاسخ:
:)))
سلام . براتون یه نظر به صورت خصوصی فرستادم اگه براتون مقدوره راهنماییم کنید .
پاسخ:
سلام. من به صورت حرفه‌ای نمینویسم که. من هرچی مینویسم دلی هست. ولی به نظر آدم هرچی بیشتر کتاب بخونه بیشتر توانایی نوشتن رو پیدا میکنه:)
کلاس های نویسندگی و خلاقیت هم هست. میتونی اگه علاقه داری شرکت کنی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی