تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

رابرت برتون نوشت:"من از اندوه مینویسم که مشغول باشم و از اندوه حذر کنم"

{از سال 89 تا 94 توی بلاگفا می‌نوشتم. بعدش بلاگفا هیولا شد و نوشته‌هام رو قورت داد. منم کوچ کردم به اینجا }

بایگانی

تی‌تی عزیزم!

دوشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۶، ۰۸:۴۹ ب.ظ

تی تی عزیز!

همیشه برایم سوال بوده ترک شدن دردناک تر است یا ترک کردن؟

ترک که میشوی دلت ترک برمیدارد و ترک که میکنی به مغز استخوانت رسیده که میگذاری و میگذری.

در تقلای آدمی بودن چقدر همه مان ترک میشویم و به ازایش ترک میکنیم.

گفته بودم اولین باری که یکی از دندان هایم افتاد، در دستم گرفتمش و برای فقدانش گریه کردم؟!

من بعدش دندان هایم دانه دانه افتادند و دانه دانه جایشان سبز شد. اما من هنوز به قصه ی خلاءها و پرشدن ها عادت نکردم.

تی تی! کاش به جای شنا و سوارکاری و تیراندازی، تاکید شده بود دل بستن و دل کندن را یادمان دهند.

دلم گرفته تی تی؛ از عضوی که عصب ندارد اما عصب کش است!

نظرات (۵)

چقد خوب بود.
با اجازه لینک می شه. :)
پاسخ:
:)
عالی بود عطیه
به دلم نشست با همه غمش
پاسخ:
خوشحالم
عطیه ی نازنینم مدت هاست که خواننده ی وبلاگت هستم ...یک هفته ایی هست که پدربزرگم سکته مغزی کردن...توی ای سی یو هستن...مطمئنم با دعاهای تو و کسایی که این وبلاگ رو میخونن پدربزرگم بهوش میان و من دوباره میتونم صداشون رو بشنوم و باهاشون حرف بزنم...عمیقا دلتنگ هستم ...حالم هیچ خوب نیست...لطفا دعا کن ....لطفا...زیاد
ممنون عزیزم
پاسخ:
آخ آخ
براشون سلامتی و عاقبت بخیری میخوام
:(
۱۱ آبان ۹۶ ، ۲۰:۱۹ 🍁 غزاله زند
مسخره‌ست اگه بگم امیدوارم هیچوقت این ترک شدن‌ها یا ترک‌کردن‌ها رو تجربه نکنی چون توی این زندگی،ناگزیر برات اتفاق میفتن...
ولی از خدا میخوام خیلی خیلی خیلی کم سرِ راهِ این ترک‌‌شدن‌ها و ترک‌کردن‌ها قرار بگیری و یا حداقل زودتر فراموش کنی و درد کمتری داشته باشه :) 
*نفس جان،حتما دعا میکنیم.انشالله که زودتر به هوش بیان.قوی باش و به خدا توکل کن...
پاسخ:
امیدوارم مهرت پایدار باشه و کسایی سرراهت قرار بگیرند که قدر مهربونیت رو بدونند:*
۱۳ آبان ۹۶ ، ۱۶:۳۹ مهدی صالح پور
شدن تلخ تر، دردناک تر و دیرهضم تر ه. چون وقتی ترک می‌کنی، توی قعرِ احساسی و پذیرشِ نبودن راحت تره.
پاسخ:
آره
قبول دارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی