تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

رابرت برتون نوشت:"من از اندوه مینویسم که مشغول باشم و از اندوه حذر کنم"

{از سال 89 تا 94 توی بلاگفا می‌نوشتم. بعدش بلاگفا هیولا شد و نوشته‌هام رو قورت داد. منم کوچ کردم به اینجا }

بایگانی

رفتن همیشه رفتن

يكشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۶، ۱۲:۲۶ ب.ظ

یک سال است خرد خرد، پول‌هایم که به‌صورت حق التحریر، عیدی، مسابقه و... گرفته‌ام را جمع کردم‌ام تا همچین روزی را ببینم. این‌که وقتش برسد و اتفاقی بیفتد که خودم با همین پول بلیط هواپیما بخرم، هتل رزو کنم و کوله بیندازم و بروم شهری‌ که سال‌هاست دلم خواسته ببینم را ببینم! حالا به گمانم وقتش رسیده. بلیط خریده‌ام، هتل رزو کرده‌ام و با دوستی کوله‌هایمان را جمع کرده‌ایم تا برویم لابه‌لای آدم‌هایی که از جنس ما نیستد قدم بزنیم و هوای جایی جز این مرز و بوم را نفس بکشیم و ببینم: آسمان آیا هرکجا همین رنگ است؟

نظرات (۱۶)

۲۳ مهر ۹۶ ، ۱۵:۲۲ مهدی صالح پور
آنتالیا؟! :))
پاسخ:
چرا آنتالیا؟:)))))))))))
خوش بگذره:)
پاسخ:
ممنونم:)
۲۳ مهر ۹۶ ، ۱۷:۴۶ مهدی صالح پور
همینجوری! 
پاسخ:
نه آنتالیا تنها جاییه که دلم نمیخواد برم.
کلا به گروه خونیم نمیخوره:)))
۲۳ مهر ۹۶ ، ۲۲:۴۹ آقای رایمون
میگن آسمون یه رنگه همه جاش
یکی نیس بپرسه خوشرنگه مگه؟

آرین داوودی
پاسخ:
:||
۲۴ مهر ۹۶ ، ۰۶:۴۹ همطاف یلنیـــز
سلام سلام
یقینا آسمان آنجا همین رنگ است منتهی شنیده ها حاکیست هوایش فرق می کند عطر و بویش متفاوت است... زیارت قبول

پاسخ:
سلام
مگه شما میدونی من کجا میخوام برم؟!!!

ممنون
۲۴ مهر ۹۶ ، ۱۱:۴۶ مادام کاف
کی میخای بری؟
پاسخ:
چطور؟:)
۲۴ مهر ۹۶ ، ۱۲:۲۵ همطاف یلنیـــز
سلامی مجدد
جوگیر شدم خوو (داشتم خبری از ویزا سفر اربعین رو می خواندم گمان بردم شما هم عازم آن دیاری ^_^)
پاسخ:
نه اونجا نمیرم
۲۴ مهر ۹۶ ، ۱۹:۳۰ آقای رایمون
والا
گفتم شاید همسفر شیم:)))
پاسخ:
کی یه بحثه
کجاش یه بحث
هند؟؟؟
پاسخ:
:)
نه
مرسی عالی بود

همین جوری پیش برید میری برای تیم ملی 
نوش جان...
پاسخ:
:)
کجاااااااااااا😍😍😍 بگووو و ماروهم با گفته هات همسفر کن😙
چقده معرکه است تحقق ارزوها اونم با دسترنج خودمون:)
خوش بگذره دخترررررررررررر
پاسخ:
لطف داری:*
خوشم میاد که همه ی کامنت ها درباره ی مکانه سفره@
کلا عادت دارم از هر چیزی بی اهمیت ترین و شخصی ترین بخش رو بزرگ و پر رنگ کنیم انگار!
پاسخ:
عزیزم:*
مرسی عالی بود
پاسخ:
چی؟!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی