تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

رابرت برتون نوشت:"من از اندوه مینویسم که مشغول باشم و از اندوه حذر کنم"

{از سال 89 تا 94 توی بلاگفا می‌نوشتم. بعدش بلاگفا هیولا شد و نوشته‌هام رو قورت داد. منم کوچ کردم به اینجا }

بایگانی

وقتی پای زیاده‌روی وسط می‌آید

سه شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۶، ۰۶:۱۳ ب.ظ

من حجاب دارم و تنها چیزی که باعث شده هنوزم حجاب بگیرم اینه که به کسایی که حجاب ندارند بگم که ما باهم دوستیم. ما باهم آرزوهای مشترک زیادی داریم. علایقمون خیلی وقت ها یکسانه و در کل هیچ تضاد بزرگ و غیر قابل باوری بین مون نیست...
اما خیلی از به ظاهر مذهبی های ما گند میزنند به این باور. اونقدری که حرکت متناقض خانم نامداری منو آشفته کرد مطمئنا بقیه رو شوکه نکرد. چون دوگانگی اعتقادی اون فرد رو نشون داد و مردم ما هم ظاهر بین میاند همه ی معتقدین به حجاب رو محکوم به این تناقض میکنند. از حرکت مضحک وزیر جدید خانم هم مبنی بر حجاب گرفتنش چیزی نمیگم. من خودم یکی از مخالفای دو آتیشه ی حجاب اجباری ام. بطوریکه یه بار دم مترو گشت ارشاد دیدم و دویدم داخل سالن و به دخترا و خانما میگفتم از در پشتی برند چون دم فلان در گشت ایستاده!
حجاب اجباری و حرکت به شدت زشت و منفور گشت ارشاد رو توهین میدونم به اعتقادای خودم. الانم عصبانیم و پر از خشم. امیدوارم کلیپ تذکر مامورای انتظامی به اون خانم رو ندیده باشید. اگرم دیدید که هیچی. اگر ندیدید هم نرید دنبالش.
من تا جایی که فیلترینگ اجازه میداد نظر و عقیده م رو توی این مطلب نوشتم. بخونید و بدید دوستاتون هم بخونند.
و اینکه "ما همه باهم رفیقیم:) "

۹۶/۰۶/۰۷