تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

رابرت برتون نوشت:"من از اندوه مینویسم که مشغول باشم و از اندوه حذر کنم"

{از سال 89 تا 94 توی بلاگفا می‌نوشتم. بعدش بلاگفا هیولا شد و نوشته‌هام رو قورت داد. منم کوچ کردم به اینجا }

بایگانی

اشک‌های بابا

دوشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۰۰ ب.ظ

باباها کجا گریه میکنند؟
زیر دوش آب، در حمام؟ روی فرمان ماشین، وقتی تنها هستند و در ترافیک گیر میکنند؟ شب ها وقتی میخوابند سرشان را در بالشت فرو میکنند تا اشک هایشان عقیم شود؟ وقتی به باغچه آب میدهند و شلنگ آب را فواره ای در حیاط میگیرند تا کل زمین خیس شود؟ توی سجده ی نمازشان؟ صبح های زودی که لباس میپوشند تا به اداره بروند؟ یا شاید در مسیرشان وقتی قصد رفتن به سرکار را دارند، میان راه ترمز میکنند، جاده را دور میزنند و به قبرستان میروند و روی قبر پدر یا مادرشان های های گریه میکنند؟!
یا موقعی که برق ها میرود؟  شاید هم بعضی اوقات قصد اجابت مزاج ندارند. به دستشویی میروند تا گریه کنند!
اصلا باباها گریه میکنند؟!
چه وقت هایی؟
کسی میتواند ادعا کند که اشک های پدرش را دیده؟

نظرات (۱۱)

نمی‌دونم از خود متن تعریف کنم یا از محتواش دلم بگیره ... 

پاسخ:
دلت نگیره:)
😢
ولی یه عاشقانه ی خاصی بودا... :) 💐
پاسخ:
چه خوب پس:)
منم تا حالا ندیدم پدرم گریه کنه
+غیر از وقتایی که در سوگ کسی اشک می ریزن
امیدوارم هیچ وقت اون لحظه رو نبینم.
پاسخ:
هیچ پدری از غم گریه نکنه
۳۰ مرداد ۹۶ ، ۱۵:۰۸ مصطفی موسوی
بازگشتت به وبلاگ خودتو تبریک میگم!
پاسخ:
مچکرم
من دیدم عطیه...یبار ک مامان مریضی بدی داشت و خداروشکر خوب شد.حدود 4-5سال پیش....خیلی بد بود اشکاش خیلییی
پاسخ:
ایشالا دیگه نبینی:)
من دیدم . دوبار . یبار تو‌سرخاک پدرش . یبارم تلویزیون یاد امام و شهدا رو پخش میکرد . 
پاسخ:
ای جانم
۳۱ مرداد ۹۶ ، ۱۸:۴۴ قاسم صفایی نژاد
هیأت
پاسخ:
:)
پرروگی دقیقا یعنی چی؟؟ فارسیه این کلمه توکانال خوندم مطلبو و نیلز بود بپرسم پررویی شنیده بودم اما گی؟؟ نه
پاسخ:
همون معنی پررو بودن رو میده:))
۰۶ شهریور ۹۶ ، ۰۱:۳۴ 🍁 غزاله زند
پس با این تفاسیر،فکر کنم من اشک‌های بابام رو هیچ‌وقت و هیچ‌جا ندیدم...
یادمه بابام میگفت حتی وقتی مادر و پدرش فوت شدن،اصلا گریه نکرد با اینکه خیلی دوستشون داشت و هنوزم داره :) یا زمانیکه توی جنگ دوستاش شهید شدن،اصلا گریه نکرد و فقط توی تمامِ از دست دادن‌ها ناراحت بوده... خب بلاخره هممون یه روز به جایی که باید برمیگردیم :) 
شاید هنوز معتقده مرد نباید گریه کنه ولی من معتقدم این جمله خیلی اشتباهه...
*عطیه!چه خوبه که خوب مینویسی 8) 
پاسخ:
چه بابای بی اشکی:))

* لطف و مهربونی توئه که منو میخونی غزاله:)
۰۶ شهریور ۹۶ ، ۱۳:۰۲ مهدی صالح پور
ختم ها! به بهانه همدردی با خانواده مرحوم...
پاسخ:
ای جانم
لینک شدید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی