تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

رابرت برتون نوشت:"من از اندوه مینویسم که مشغول باشم و از اندوه حذر کنم"

{از سال 89 تا 94 توی بلاگفا می‌نوشتم. بعدش بلاگفا هیولا شد و نوشته‌هام رو قورت داد. منم کوچ کردم به اینجا }

بایگانی

وقتی 17 ساله بودم

چهارشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۱۷ ب.ظ

وقتی 17 ساله بودم این را در دفترم نوشته‌ام:

من آدم‌ها رو دوست ندارم، من ماهی‌ها رو دوست دارم. چون ماهی‌ها از بی‌آبی می‌میرند ولی آدم‌ها از گرسنگی نفس و زیادی رنج، می‌میرند.
من آدم‌ها رو دوست ندارم. من سگ‌های گله رو دوست دارم. چون سگ‌ها به دشمنان خودشون حمله می‌کنند ولی این آدما به به هم‌نوع، به دوست و دشمن‌شون حمله می‌کنند.
من آدم‌ها رو دوست ندارم. من مرغ‌ها رو دوست دارم. چون مرغ‌ها بال پرواز دارند و آواز خوش صبح، ولی آدم‌ها فقط زبان عیب‌گو دارند.
من آدم‌ها رو دوست ندارم. شترهای صحرا رو دوست دارم. چون اونا به یه نغمه‌ی خوش سرمست می‌شند ولی این آدم‌ها با یک اسکناس...
من از آدم‌ها بیزارم. ولی عاشق حیوانات و پرندگانم...
کاش من هم یک ماهی یا یک مرغ بودم...
چه کنم که یک آدمم. یک حیوان اجتماعی‌ام....
تاریخ 88/8/15 نوشتم این متن رو
پ.ن: خدای من! چطور اینقدر عارف مسلک بودم؟!!!

۹۶/۰۴/۱۴

نظرات (۶)

خیلی عالی و بکر و خالص بود...
منم نوجوونیم عارف مسلک بودم....
پاسخ:
ممنونم ازت:)
من فک میکردم فقط خودم تو نوجوونیم عارف مسلک بودم و الان انقد هبوط کردم:-)
پاسخ:
:)
فک کنم لینک "شغل زنونه" خراب باشه. من نمیتونم باز کنم!
پاسخ:
ممنون گفتی
درستش میکنم الان:)
چرا هیچ کدوم از لینک های  دو تا پست آخر کار نمی کنن؟!
پاسخ:
برای من کار میکنند
نمیدونم چرا برای شما کار نمیکنه😢
من هم لینک جدید رو نمیتونم باز کنم :(
راستی روز دختر مبارک :)
پاسخ:
چرا خودم میتونم باز کنم؟:(
اخه صاف همون لینکی رو میذارم که هست
فک کنم مشکل از گوشی من باشه چون با لبتاپ تونستم باز کنم!
پاسخ:
خب خداروشکر:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی