تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

رابرت برتون نوشت:"من از اندوه مینویسم که مشغول باشم و از اندوه حذر کنم"

{از سال 89 تا 94 توی بلاگفا می‌نوشتم. بعدش بلاگفا هیولا شد و نوشته‌هام رو قورت داد. منم کوچ کردم به اینجا }

بایگانی

براساس یک داستان واقعی

چهارشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۱۰ ق.ظ

از کنار روسری فروشی رد شوی.روسری پشت ویترین چشمت را بگیرد و مرا داخل آن فرض کنی.بالفور روسری را برایم بخری.فردا به یک بهانه ای مرا ببینی.آخر سر دل دل کنی و روسری کادو پیچ شده را بگذاری در دستم.کادو را با ذوق باز کنم.روسری را ببینم و چشمانم برق بزند.خواهش کنی روسری را همانجا سر کنم.توجه نکنم.بیشتر التماس کنی.قبول نکنم.چشمانت را ریز کنی و بیشتر پافشاری کنی.با احتیاط روسری را عوض کنم و روی سرم بندازم.سریع موهای کنار گوشم را ببرم داخل روسری جدید.لبخند از لبت نیفتد.لبخند از لبم نیفتد...روسری بوی تو را بدهد.شانه هایت بوی موهایم را...

۹۵/۱۱/۲۰

نظرات (۷)

از دیروز که پست اینستات بود تا حالا چندین و‌چندبار خوندمش😍 خیلی خوبه خیییییلی
پاسخ:
ممنوووووووون
۲۰ بهمن ۹۵ ، ۱۸:۴۶ قاسم صفایی نژاد
:)
پاسخ:
:)
الان اینو برای چی گذاشتی عطیه؟؟
بشینم زار زار گریه کنم ؟؟!
چه حس معرکه ای داشت
حیف که .. :(
پاسخ:
:(
۲۱ بهمن ۹۵ ، ۰۰:۴۲ فاطمه نظری
بسیااااارزیبابود
پاسخ:
ممنون
۲۱ بهمن ۹۵ ، ۱۸:۱۲ پرتقالِ دیوانه
ووویییی چه عشقولانه و خوب *___*
پاسخ:
:)
آخییییییی... همش یه طرف دو نیم جمله آخرش یه طرف
پاسخ:
:)
جانممم
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی