تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

رابرت برتون نوشت:"من از اندوه مینویسم که مشغول باشم و از اندوه حذر کنم"

{از سال 89 تا 94 توی بلاگفا می‌نوشتم. بعدش بلاگفا هیولا شد و نوشته‌هام رو قورت داد. منم کوچ کردم به اینجا }

بایگانی

در پناه کی؟

جمعه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۵، ۰۱:۱۴ ب.ظ

"در پناه تو" در برهه ای از زمان شروع به پخش شد که خاله درگیر یک گیر و داد عاطفی بود.هیچوقت یادم نمی رود،زمان هایی که سریال پخش می شد خانه ی بابا بزرگ در یک سکوت عجیبی فرو می رفت که تنها صدای فیلم و نفس های خاله شنیده می شد.بچه تر از آن بودم که بخواهم ماجراهای عشقی را درک کنم اما فکر میکنم اوج بلوغ عاطفی من زمانی بود که در یکی از صحنه ها؛خاله بلند بلند شروع به گریه کرد.آنقدر گریه اش سوزناک بود که همه ی چشم های خیره به تلویزیون،روی اشک های بی پناه او زوم کرده بودند...

"در پناه تو"برای من بچه فسقلی اوایل دهه ی 70 ینی گریه های خاله برای عشقی که هیچوقت پناهی نداشت...هیچوقت...

جوهرچی،نوستالژیک قوی آن سال ها بود و هست...یعنی رژه ی دسته جمعی خاطرات آن سال ها...یعنی اشک های خاله...یعنی اولین باری که به معنی"عشق"فکر کردم...

۹۵/۱۱/۱۵

نظرات (۷)

۱۵ بهمن ۹۵ ، ۱۳:۱۸ محمد روشنیان
خدایش بیامرزد
پاسخ:
:(
۱۵ بهمن ۹۵ ، ۱۳:۲۸ فیلو سوفیا
مادر من خیلی این فیلم رو دوست داشت و من هم که بزرگتر شدم و تکرارش رو دیدم دوستش داشتم:)
خدایش بیامرزد
پاسخ:
منم فیلم و خودشو دوست داشتم:(
۱۵ بهمن ۹۵ ، ۱۳:۳۱ 🍁 غزاله زند
من هنوز باورم نمیشه :'( 
پاسخ:
:(
یعنی جوون اولی که همه نه به خاطر تیش که به خاطر مثبت بودنش و خالص بودنش دوستش داشتن
اون دانشجو ها با فیلم در پناه تو ابهت داشتن اصلا
ماها هیچی دیگه
خدایش بیامرزد:(
پاسخ:
:(
اصن کلن باورم نمیشه عطیه.اینفد ک حتا این جمله رو هم خیلی معمولی گفتم.کلن باورم نمیشه جوهرچی الان تو این سن...
پاسخ:
من بیشتر از غمگین شدن؛ترسیدم...
عجیب بود
پاسخ:
چی؟
۲۰ بهمن ۹۵ ، ۰۹:۲۰ مصطفی موسوی
خدا بیامرزدش.
ولی کلا سریال های اون موقع و حتی حالا دانشگاه رو محلی برای یافت زوج و زوجه معرفی می کردند و می کنند!
پاسخ:
😂

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی