تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

رابرت برتون نوشت:"من از اندوه مینویسم که مشغول باشم و از اندوه حذر کنم"

{از سال 89 تا 94 توی بلاگفا می‌نوشتم. بعدش بلاگفا هیولا شد و نوشته‌هام رو قورت داد. منم کوچ کردم به اینجا }

بایگانی

کی از همه کتابخون تره؟!!!

چهارشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۲۳ ب.ظ

عمویی دارم که بر طبق شواهد و اسناد و راویان از همان دوران طفولیتش کتاب خوان بوده.آنقدر کتاب میخوانده که اگر حرف از اپاندیس درد بزنیم برایت شونصد مقاله ردیف میکند و اگر بگویی سلمانی محل موهایم را زشت کوتاه کرد در باب اولین آرایشگر حرف میزند.الغرض اینکه شما کافیست بشینی و با او شروع به صحبت در مورد کتابی کنی.آخر سر خودت با خودت درون خودت به این نتیجه میرسی که چقدر خنگ و کتاب نخوانده ای!قشنگ مخت را در فرغون میگذارد بسکه لامصب باسواد است...هر بار هم یک کتاب معرفی میکند و میگوید:ببین این کتابو حتما بخونیا!بعد ازت میپرسم خوندی یا نه!...امشب هم بحث سر کتاب های امیرخانی بود.(وجه مشترک مان این است که جفت مان امیرخانی و قلمش را دوست داریم و عاشق سفریم!)...آخر سر هم کتاب قیدار امیرخانی را برایم آورد و گفت:بیا برو اینو بخون.با چشمانی که از خوشحالی برق زده بود بادی در غبغب انداختم و گفتم:من اینو خوندمش!کتاب روی هوا خشک ماند.آرام آرام اوردش پایین و ضربه ی نهایی را زد:بده به کسی که نخونده!رفیق کتابخون اهل مطالعه داری که؟!بده به همون اگه نخونده!


۹۵/۱۰/۲۹
.

نظرات (۹)

۲۹ دی ۹۵ ، ۲۳:۳۳ سُر. واو. شین
حاضر :))
پاسخ:
:)
بیوتن یا من او یا سفر نامه سیستان یا؟!
پاسخ:
نوشتم تو متن!
قیدار
۳۰ دی ۹۵ ، ۰۱:۵۰ 🍁 غزاله زند
چقدر خوب که همچین عموی کتابخونی داری،ایشالله همیشه باشه و حسِ خوب ازشون بگیری..
پاسخ:
ممنون غزاله ی عزیز
۳۰ دی ۹۵ ، ۰۹:۴۷ الهه صادقی :)
خوش به سعادتت ^ ـــ ^ متاسفانه من کلی کتاب دارم و همش منتظر بودم از یه جایی به بعد برم سراغشون...مثلا اون تابستون و این تابستون و حالا بعدِ امتحانای ترم اول و اگرم نشد ترم دوم و نه حالا امسال که کنکور دارم و باشه برا سال دیگه که راحت شدم و ...... دوباره م راحت نشدم و کنکوری شدم البته :)
از یه جایی به بعد باید شروع میکردم برای آرامشِ خودم که مهمتراز کنکورم*: حالا یواش یواش و با قدمای کوچیک کوچیک شاید ، اما از خودم راضی ترم حالا ^ــ^
از بعداز اینکه اینجارو خوندم مشتاق تر شدم بهش :) کللی تشکر :)
پاسخ:
کتاب خوندن اونقدر وقت گیر نیست که بخوایم کلا موکولش کنیم به بعد!
قبل خوابت بیست دیقه براش وقت بذار:)
نظرشون راجع به امیرخانی چیه؟
پاسخ:
لابد خوبه که کتابشو بهم داد!
۳۰ دی ۹۵ ، ۱۶:۵۷ کاکتوس :)
اللهم الرزقنا از این عمو ها 
که البته آرزوی محالیه. 
اللهم الرقنا از این کتابخون ها بشم :)
چه عموی دوست داشتنیی...

پاسخ:
:)
حیف که خوندمش. یه کتاب دیگه بده بهم.  
پاسخ:
:)
من حاضرم از کتاباشون نخوندم فک کنم از دستم دررفته
پاسخ:
بخون حتما:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی