تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

رابرت برتون نوشت:"من از اندوه مینویسم که مشغول باشم و از اندوه حذر کنم"

{از سال 89 تا 94 توی بلاگفا می‌نوشتم. بعدش بلاگفا هیولا شد و نوشته‌هام رو قورت داد. منم کوچ کردم به اینجا }

بایگانی

با دغدغه های مردم آشنا بشید

جمعه, ۱۴ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۰۰ ق.ظ

من چندین و چند کامنت این مدلی گرفتم تا حالا.خواستم با سطح دغدغه ی دوستان آشنا بشید.به جدم قسم اینقدر که خوانندگان وب من حرص و جوش میخورند برای ابروهام من تو طول زندگیم برای امتحانام حرص نخوردم و همچینین مسیح علی نژاد برای حقوق زنان!و هیلاری کیلینتون برای رئیس جمهور شدن!در هر حال من وقتی این کامنت ها رو میگیرم میذارمشون توی ی گروه و کلی میخندیم و در مورد سطح دغدغه ها و دید و نظرات ملت در مورد بی ربط ترین موضوعات به زندگی شون بحث میکنیم!!!ممنون که باعث اوقات فراغت مایید!ممنون که فوضولی کردنتون باعث میشه من بیشتر از قبل از خودم خوشم بیاد!


۹۵/۰۸/۱۴
.