تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

رابرت برتون نوشت:"من از اندوه مینویسم که مشغول باشم و از اندوه حذر کنم"

{از سال 89 تا 94 توی بلاگفا می‌نوشتم. بعدش بلاگفا هیولا شد و نوشته‌هام رو قورت داد. منم کوچ کردم به اینجا }

بایگانی

از سوئیت ده.اتاق یک

چهارشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۴۲ ب.ظ

وارد خوابگاه که میشوم،چاهار طبقه را با پله بالا میروم.چشمانم را می اندازم درون سوئیت هایی که درشان باز است...دخترانی که روی صندلی های وسط سوئیت مشغول درس خواندن،سرچ کردن،صحبت،لاک زدن،میوه خوردن،تنها غرق در فکر و... هستند.دخترانی که روی پله ها نشسته اند و با تلفن صحبت میکنند...دخترانی که رنگی ترین لباس ها را میپوشند.موهایشان تا کمرشان جولان میدهد.لباس های بلند و دامنی شکل.موهای بلند.کوتاه.تا سر شانه آمده.جعد دار.فرِ ریز.خرمایی.زرد.مشکی.شرابی...لحن حرف زدن و اداهایشان موقعی که با تلفن صحبت میکنند.خجالت زده اند و یا دلتنگ.چشمانشان را گاهی ریز میکنند و خودشان را لوس.انگشت لای موهای جعد دارشان میکنند...گاهی ریز میخندند.گاهی بلند.گاهی یواشکی اشک میریزند...دخترانی که اگر خوب دقت کنم،درون چشم شان،درون لحن صدایشان،از طرز دست کردن درون ِ موهایشان،لا به لای خنده ها و اشک هایشان میشود دوست داشتنی که موج میزند را دید...

نظرات (۵)

۰۷ مهر ۹۵ ، ۲۳:۲۷ خانم انار
تف تو غربت خوابگاه:|
پاسخ:
من الان از غربت حرف نزدم
هرکسی موج زدن دوست داشتنو یجوری توی ظرافت حرکاتش میشه دید و چه خوب تونستی این ظرافت و قشنگیو توهمین چندخط نقاشیش کنی😙
پاسخ:
گل
۰۸ مهر ۹۵ ، ۱۱:۳۹ خانم انار
شما حرف نزدی ولی تمام این تصویرها غربت خوابگاهُ تو ذهن من میاره
سلام:)فک کنم اولین باره دارم اینجا رو میخونم.چن تا پست پایین تر گفتین واسه تولدتون یچیزی بگیم و این باعث شد یچیزی بگم!
چقد دوست داشتم این تصویرو.چقد قشنگه.یعنی بهش فکر کرده بودم ولی نتونسته بودم بنویسمش!خوبه که شما نوشتینش:)
پاسخ:
سلام:)
یوهوووووووو:)
چقددددددر با خوندن این پستت یاد هفت سال زندگی توی خوابگاه افتادم. روزهای خوب و بد و عجیبی بودند. چقددددر دلم میخواد دوباره برگردم به اون روزا.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی