تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

رابرت برتون نوشت:"من از اندوه مینویسم که مشغول باشم و از اندوه حذر کنم"

{از سال 89 تا 94 توی بلاگفا می‌نوشتم. بعدش بلاگفا هیولا شد و نوشته‌هام رو قورت داد. منم کوچ کردم به اینجا }

بایگانی

سندرم گیج رفتن کلمات درون مغز

جمعه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۵۰ ب.ظ

از نوشته های بی فکر:
گمان میکنم تمام مقاومتم را نسبت به سکوت کردن مقابل مشکلات از دست داده ام.اگر روزی به بازی گرفته میشدم،استرس میگرفتم،دلم میشکست،سر خیابان ماشینی مرا به رگبار فحش میگرفت،استاد وسط کلاس متلک می انداخت،ترک میشدم،رازی را از من برملا میکردند،اگر در 50 درصد این شرایط سکوت میکردم،دیگر نمیتوانم...غم ها زود به زود ته دلم رسوب میشوند.شب ها با سردرد به خواب میروم.اشک ها خشک شده اند و دیگر هیچ چیزی به من وصل نیست و از آن غصه دار تر من به هیچکسی متصل نشده ام...ناگهان صبح از خواب بیدار میشوم و کامنتی از خشم میفرستم،کلاسم را کنسل میکنم،پروپزالم را نیمه کاره رها میکنم،درب تاکسی را محکم تر میبندم،قیچی میگذارم بیخ موهایم،ناخن هایم را از ته میگیرم،سر رژ لبم میشکند،ظرف ها را با تمام توان سیم میکشم و...و ناگهان وسط مترو به گریه می افتم.بی وقفه و طولانی بدون توجه به نگاه ها به گریه می افتم...

پی نوشت:دست هام نمیرند به سمت نوشتن.فکرم نمیتونه همه چیز رو بریزه تو نوک انگشتام.حالم بده بابت ناتوانی این چند روزه م بابت ننوشتن فکرا و حرف های درونیم...

۹۵/۰۳/۲۸

نظرات (۵)

اره منم حالم بده منم از اینکه به هیچ کس وقل نیستم قصه دارم از اینکه چشمشو رو من بست داغدارم حوصله ندارم پایان ناممو بنویسم دام میخواد برم یه جایی که هیچ کسو نشناسم بعد از صفر شروع کنم مغزمو پاک کنمو دوباره استارت بزنم ولی نمی شه حیف...خواستم بدونی که تنها نیستی وقتی داری غصه میخوری اینکه بدونی تنها کسی نیستی که غصه داره باعث میشه بهترغصه بخوری
وقتی که آدم توی خودِ خودش گم میشه!
پاسخ:
دقیقا...خیلی مرسی ک این پست رو کجکی برداشت نکردی:)
چقدر حستو میفهمم 
وقتی نتونی بنویسی انگار همه دردات غمباد میشه و میمونه...
چندساله که به این درد دچارم
دلم لک زده واسه اون روزام
ولی این خیلی خوب بود🙇
دائما یکسان نباشد حال دوران.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی