تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

رابرت برتون نوشت:"من از اندوه مینویسم که مشغول باشم و از اندوه حذر کنم"

{از سال 89 تا 94 توی بلاگفا می‌نوشتم. بعدش بلاگفا هیولا شد و نوشته‌هام رو قورت داد. منم کوچ کردم به اینجا }

بایگانی

به مناسبت مردن دوباره ات و زندگی جدیدت

پنجشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۳۰ ب.ظ

از نوشته های قدیمی:

من روی تختم نشسته و زانوهایم را بغل کرده بودم و تو شاید روی تختت خوابیده و اشک هایت را پاک میکردی...داشتی میگفتی باید عاشق شد.عاشق مردهای ناشناس.عاشق مردهایی که کسی ازشان چیزی نداند.نویسنده نباشند.تصویرگر نباشند.فوتبالیست و آرتیست نباشند.باید ناشناس باشند تا راحت بتوانی ازشان حرف بزنی و اشک بریزی.ناشناس باشند تا آدم ها قبولت کنند و بفهمند که آدم گنده ها هم،خیانت را از برند،میتوانند بد باشند،میتوانند روزها تو را به دادگاه بکشانند و شب ها اشکی ت کنند...من میگفتم آدم باید راحت اسم کسی که دوستش دارد را ببرد.نباید ورد زبانش آقاهه باشد.نباید گوشش را روی تمام اسم های مشابه ش کر کند...ما داشتیم میگفتیم:اووووووووف.عشق.چه حرکت دیوانه واری.چه خطری که نمیگذارد از خطرها بترسی.چه آتشفشانِ قرمزِ سربه زیرِ مرموزی.تو گفتی:من یک چیز را توی زندگی میدانم و آن این است که آدم ها فقط یکبار عاشق نمیشوند...و من گفته بودم:باید دوباره عاشق شویم؟!و تو گفته بودی این بار محتاط تر...بعد به این نتیجه رسیده بودیم:تنها عاشق شدن میتواند ما را بکُشد.میتواند برای همیشه زندگی مان را وداع بگوید...میتواند به ما زندگی بدهد.میتواند حالمان را خوب کند...ما میت های زنده ای بودیم که با سفر و کیک شکلاتی و لواشک و نوشتن و عکاسی خودمان را زنده کرده بودیم و قرار بود یک روز،یک روز خیلی نزدیک دوباره بمیریم.دوباره خودکشی کنیم.دوباره با خودمان دوئل کنیم تا بتوانیم دلمان را به چیزی گره بزنیم و زنده گی کنیم...

۹۵/۰۳/۲۰

نظرات (۱۴)

۲۰ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۳۵ ...:: بخاری ::...
تعاریف عشق، همیشه شخصی اند.
پاسخ:
همیشه
۲۰ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۴۱ .: جیرجیرک :.
عشق زخم عمیقی که هرگز خوب نمیشه
عشق یعنی تمومه زندگیت تو آتیشه...
"عشق - گوگوش"
۲۰ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۰۰ مصطفی موسوی

مرده بدم زنده شدم گریه بدم خنده شدم

دولت عشق آمد و من دولت پاینده شدم

نباید گوشش را روی تمام اسم های مشابه ش کر کن ...
خیلی سخته ، خیلی :(
تنها عاشق شدن میتواند ما را بکشد 🙇 چقدر به این نوشتت احتیاج داشتم..تسکینم داد. 
واقعا میشه عاشق عاشق بشه باز؟

یا شاید هم بهانه ای برای ادمه اس!
عشق صورت بسیار بسیار قشنگ توصیف شده ی غریزه است، نقطه.

هر آدمی میتونه قطعا چندین بار عاشق شه. اونیم که میگه نه ومن غیر فلانی نمیتونم به کسی فکر کنم و فیلان، قطعا این رو درنظر نگرفته که آدم واسه راننده سرویس دبستانشم دلش تنگ میشه چه برسه واسه کسی که مدتی میخواست ش. عشق پیش اومدنش یه اتفاقه مثل تمام اتفاقات غریزی که تو ما شکل میگیره و یه احساسی رو درمون شکل میده، ولی بعدش یه انتخابه صد درصد.
عشق.من میتونم بگم قلبت واقعا یه جور دیگه می تپه.حالت خوبه اما خودت نمیدونی که حالت خوبه.وقتی عاشقی مثل یه گل تازه و سرحالی.خوبی.بوی خوبی میدی.بوی عشق میدی.اما وقتی از اون دوران عاشقی بگذره پژمرده میشی.روحت فرسوده میشه اما باز دلت میخواد عاشق شی ولی من میگم عشق احتیاط نمیشناسه.عشق با احتیاط وجود نداره.عشق واقعی به تو جرئت میده.سری بعد یک روزی از یک اقایی خوشت میاد.همش تو ذهنته که بار اول عاشق شدی.نگاه میکنی به قلبت و میبینی که دیگه اونجوری نمی تپه...این بدترین مجازاته عشقه
۲۱ خرداد ۹۵ ، ۰۵:۲۳ الهه سالاری
آخ
با سه-چهار خط آخر متنت کاملا همزاد پنداری میکنم
من تجربه کردم عشق ممکنه تکرار بشه ولی هر بار ک تکرار میشه عمرش کوتاه تر میشه
۲۲ خرداد ۹۵ ، ۰۸:۲۵ هلیا استاد
ما میت های زنده ایی بودیم ...

از اینجا به بعد شاهکاری بود که با تمام وجود حس میکردمش 
عشق یا همه چیز را در برمی گیرد یا اساسا عشق نیست...
بدون عشق زندگی ی چیزی کم داره
۰۳ تیر ۹۵ ، ۲۲:۱۹ ایستگاه رستگاران
سلام عطیه خانم
بزرگواری می فرمایید به سوالام تو وبم جواب بدید ممنون از لطفتون
ببخشید کار کردن با پنل بلاگ راحته ؟یعنی باهاش مشگلی ندارید مثلا تو به روز رسانی و ... بعد سوال دیگه ای هم که داشتم اینکه میشه از قالب های سایر بلاگدهی ها استفاده کرد ؟ یا نه فقط باید مختص بلاگ باشه ؟
باز هم پیشاپیش از تایم و پاسخی که میدید سپاسگزارم
موفق و موید باشید

سلام
وبلاگ جالبی دارید
تمایل دارم دنبال کنیم همو
اگر شما نیز تمایل دارید با دنمبال کردن من بهم بفهمونید:)
راستی من پشم شیشه هستم نویسنده وبلاگ مرد تنهای شب!
موفق و پیروز باشید
در پناه حق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی