تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

رابرت برتون نوشت:"من از اندوه مینویسم که مشغول باشم و از اندوه حذر کنم"

{از سال 89 تا 94 توی بلاگفا می‌نوشتم. بعدش بلاگفا هیولا شد و نوشته‌هام رو قورت داد. منم کوچ کردم به اینجا }

بایگانی

فاجعه

شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۴، ۰۵:۳۸ ب.ظ

دارم مقاله ای ترجمه میکنم در مورد سواستفاده های جنسی از بچه ها...تا الان قسمت های روتین و معمولی اش را خواندم.مثلا اینکه کودک بعد از قربانی شدن یا برون ریزی رفتارش به شدت زیاد است و یا به طور کامل درونگرا میشود و لالی انتخابی را برمیگزیند...و اتفاقات وحشتناک تر دیگر...چیزی که الان در این بین به آن برخوردم این بود که در 46 درصد موارد فردی که به کودک تعرض میکند،یکی از اعضای خانواده است.مثل پدر یا برادران فرد.در 24 درصد موارد یکی از اعضای خانواده ی بزرگترش مثل عمو و دایی و شوهرخاله و...است...در 29 درصد موارد فردی که کود آن را میشناسد.مثلا معلم،ناظم،همکار پدر مادرش و...تنها در یک درصد از موارد،فرد مرتکب ِ جرم غریبه است...