تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

رابرت برتون نوشت:"من از اندوه مینویسم که مشغول باشم و از اندوه حذر کنم"

{از سال 89 تا 94 توی بلاگفا می‌نوشتم. بعدش بلاگفا هیولا شد و نوشته‌هام رو قورت داد. منم کوچ کردم به اینجا }

بایگانی

دوست داشتن

چهارشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۵۱ ب.ظ
یکی از اخلاق هایم این است که وقتی کسی را دوست دارم،در مواقع دلتنگی اسمش را توی گوگل سرچ میکنم...بعد در پی نامی،عکسی،نشانی،آدرسی،خطی،یادداشتی از او میگردم...
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۸
.

نظرات (۱۱)

 منم اینطوریم :( 
۲۸ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۵۷ کدخدا (م.م.ز)
سلام

عجب پس شما هم مثه منی
هههه چ جالب! 
فک میکردم فقط خودم اینطوریم...(:
چقد جالبه که بقیه هم اینطورین
۲۹ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۴۸ کدخدا (م.م.ز)
سلام مجدد

شما اهل خراسانی از ویندوز 7 مرورگر گوگل کروم استفاده میکنی؟
پاسخ:
سلام
نه
۲۹ بهمن ۹۴ ، ۰۲:۱۱ آدرینا عظیمی
تجربه اشو داشتم..
من یک زمانی از این کارا میکردم.گوگل هم همراهی میکرد.خوب اطلاعات میداد دستم.تازه از چیزایی هم که پیدا میکردم یه سری پرینت میگرفتم و نگه میداشتم.
عجب خلی بودم
۲۹ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۳۱ وارش بارانی
منم اینکارو میکنم..گوگل دوست خوبیه
...هاه

و چه شباهت شگفت آور و مغموم کننده ای...
بعد اگر نامی نشانی یادداشتی پیدا نکردی چه میکنی؟
هوم ؟ قلبت سنگین نمیشود ؟ از پیدا نکردن نشانی ای از کسی که تمام وجودت یک نشان از او میخاهد قلبت پاره آجری نمیشود ؟
از دلتنگی حالت خراب تر نمیشود ؟
چه میکنی برای حل شدن دلتنگی؟
برای رفع شدنش نه...حل شدنش را میگویم.
دلتنگی ات حل شود. خیلی منطقی و عاقلانه . با دو دو تایی که جوابش دقیقا و دقیقا چهار تا شود .
بلدی ؟ بلدی به من راهکار بدهی ؟ از بعد از گوگل کردن و چیزی پیدا نکردنش را دقیقا از همین جا به بعدش را بلدی ؟
بلدی راهکار بدهی ؟ بلدی؟
پاسخ:
دلتنگی اگه راه ِ حل داشت اسمش دل تنگی نبود...دل سنگی بود...
ولی خب آدم حتی ب دل تنگی هم عادت میکنه و عادت به هرچیزی میتونه یکم بار ِ سنگینش رو کمتر کنه
من همین کار و میکنم . همیشه همین کار و میکنم. من "هنوزم" همین کار و میکنم.

پس چرا عادت نمیشه؟ بار سنگینیش کمتر نمیشه؟
حل نمیشه جدن؟ با راه حل و بی راه حل . حل نمیشه؟
چیکار باید کرد؟
پاسخ:
چی بگم...
:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی