تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

رابرت برتون نوشت:"من از اندوه مینویسم که مشغول باشم و از اندوه حذر کنم"

{از سال 89 تا 94 توی بلاگفا می‌نوشتم. بعدش بلاگفا هیولا شد و نوشته‌هام رو قورت داد. منم کوچ کردم به اینجا }

بایگانی

15

شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۸، ۰۱:۲۰ ب.ظ

گذر زمان معرکه است تی‌تی. ترس‌ها و استرس‌هایمان را می‌تواند در خودش حل کند و بعد ورژن آرامی از آن را به ما ارائه دهد. ورژنی که می‌تواند حتی ما را در خودش حل کند. مثل حمام رفتنی که در کودکی از آن واهمه داشتیم و الان روزی یک بار به حمام پناه می‌بریم .یا اصلا مثل همین صدای اذانی که بلند می‌شود و من هندزفری را از گوشم در می‌آورم و چنددقیقه چشمم را می‌بندم و بعد آن صدای استرس‌آور دیروز را در خودم را حل می‌کنم تا آرام شوم.
عجب معجون کج‌ومعوج عجیبی‌ست این زمان تی‌تی. ما را باهمه چیز آشتی می‌دهد.

۹۸/۱۰/۲۸