تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

رابرت برتون نوشت:"من از اندوه مینویسم که مشغول باشم و از اندوه حذر کنم"

{از سال 89 تا 94 توی بلاگفا می‌نوشتم. بعدش بلاگفا هیولا شد و نوشته‌هام رو قورت داد. منم کوچ کردم به اینجا }

بایگانی

بیاین امضا بدم بهتون!

پنجشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۸، ۰۱:۰۷ ب.ظ

وارد دفتر شدم. به محض نشستن روی صندلی‌ام و جاگیر شدن در پشت میزم، همکاری که پشتش به من است، صندلی‌اش را چرخاند سمتم و گفت:
اینجا چه کار می‌کنی؟

بعد روزنامه امروز را گرفت جلویم و زد زیر خنده. عکسم روی صفحه اول روزنامه بود.

خنده‌ام گرفت. جفتمان می‌خندیدیم. از فیلتر شدن گوگل همین خیرش به من رسید که چون نمی‌توانیم عکسی مرتبط سرچ کنیم تا بچسبانیم به مطلب‌مان، باید عکس خود نویسنده را به زور بچپانیم به مطلب!

حالا می‌توانم قیافه بگیرم و بگویم بلاخره عکسم روی صفحه اول روزنامه آمد. عکسی کوچکتر از عکس 3 در 4!

نظرات (۶)

۳۰ آبان ۹۸ ، ۱۳:۱۶ مصطفا موسوی

به بعضی مطبوعات اینترنت دادن که

پاسخ:
فکر کنم مطبوعات تهران باشند
به ما نت ندادند:(
۳۰ آبان ۹۸ ، ۱۳:۱۷ یه بنده خدا

اووووووف

چقده معروف:))

۳۰ آبان ۹۸ ، ۱۳:۴۵ نمونه سوالات آیین نامه 96

امضا چیه ، باید نهار بدی :دی

۳۰ آبان ۹۸ ، ۱۴:۳۰ [جیم،کاف] *°

من وبلاگتون رو یکی دو ساعت پیش اتفاقی یافتم و فعلا تا اسفند ۹۶ خوندم. عکستونم دیدم :) شما خیلی خوشگلی عطیه خانوم ^___^ 

پاسخ:
ای جانم
لطف داری به من

درسته دنیای مطبوعات اصفهان هنوز قدر تو رو نفهمیده ولی علی‌الحساب باید دعوتت کنم به کافه آبی که پرده‌های چهارخونه قرمز داره و پشت پنجره‌هاش پر از گلدونه و بوی نوستالژی میده

پاسخ:
خط اول که تعارف بود:)
خط دوم هم:)

و با همان استایل سه در چهار؟

پاسخ:
نه بابا:))) اگه اونجوری بود که اصلا به روی خودم نمیوردم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی