تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

رابرت برتون نوشت:"من از اندوه مینویسم که مشغول باشم و از اندوه حذر کنم"

{از سال 89 تا 94 توی بلاگفا می‌نوشتم. بعدش بلاگفا هیولا شد و نوشته‌هام رو قورت داد. منم کوچ کردم به اینجا }

بایگانی

مینیمالی از آنچه گذشت

دوشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۶، ۱۱:۲۵ ب.ظ

یه هفته توی تابستون روی یه صندلی نشستم و از هشت صبح تا شش بعدازظهر به بچه های کنکوری مشاوره میدادم.

سه، چاهار شب توی یه هاستل توی یه کشور غریب خوابیدم که تخت زیریم یه دختر مصری بود و تخت روبروییم یه دختر مراکشی.

یه شب توی زمستون توی یه بندری رفتم توی کیسه خواب و کنار دریا خوابیدم.

رفتم عراق و بدون ترس توی خیابوناشون تنهایی راه رفتم.

سه تا از دوستام رو برای تولدشون سورپرایز کردم و برای تولد خودمم سورپرایز شدم.

یه کار دانشجویی برداشتم که هرچند مزخرف بود اما خیلی تجربه های حاشیه برام داشت.

یک سال دست به حق التحریرام نزدم و رفتم باهاش سفر.

غذاهای جدید توی مکان های جدید رو امتحان کردم.

چند تا تیاتر خوب دیدم. بیشتر از پونزده تا کتاب خوندم.

خیلی کارایی که 《تنهایی》 میترسیدم  رو انجام دادم.

راه زیاد رفتم. بعد سال ها رفتم استخر و جرات شنا توی عمق زیاد رو پیدا کردم. 

خندوندم. گریوندم. خندیدم. گریه کردم.

دو هفته تنهای تنها بودم توی خوابگاه.

یه روز غش کردم توی اتاقم و کسی نفهمید.

دوبار وسط خیابون به بدترین شکل ممکن خوردم زمین.

یکی از اون کله ی دنیا به من یه خوشحالی عمیق داد و منو به مهربونی های بی چشم داشت آدما امیدوار کرد.

یه دوره ی یک هفته ای خیلی خیلی بدی رو سپری کردم.

فصل یک و دو و سه و چاهار پایان نامم رو نوشتم.

کلاس زبانم رو تموم کردم

و

و 

و

و...

شما رو نمیدونم اما من زنده به آنم که تجربه های جدیدی ازین دنیا بگیریم. امسالی که دارم حداقل توی ده تا آپشن با سال قبل و قبلترش متفاوت باشه. نود و شش من پر از تجربه ی ناب بود. از سفرهای خیلی خیلی یهوییم گرفته تا تنهایی های زجرآور اما شیرینم... سال جدیدتون پر از خبرای خوب و اتفاقایی که از شدت یهویی بودنش مثل بچه ها در دهن باز شده تون رو بگیرید و دلتون بریزه از شادی...

۹۶/۱۲/۲۸

نظرات (۱۲)

هرکدومشو که میخوندم انگار منم همراهت بودم..چون ثبت این لحظاتتو با ما تقسیم کردی. خوشحالم برات اندازه ی خوشحالیت برای خودت و میدونم که سال جدید برات حتما خیلی خیلی فوق العاده تر خواهد بود  
پاسخ:
دخترک خیلی مهربون.
امیدوارم نود و هفت تجربه های هیجان انگیز بیشتری داشته باشی.
پاسخ:
ان شالله.
خوشبحالت ... :)
پاسخ:
!
:)
۰۲ فروردين ۹۷ ، ۱۶:۳۱ ...:: بخاری ::...
بسیار باحال!
سال بعد بهتر ان شالله! :)
پاسخ:
ان شالله.
۰۵ فروردين ۹۷ ، ۱۱:۲۱ محمد روشنیان
سال نو مبارک
پاسخ:
به همچنین.
سلام عطیه جان
من به عنوان کسی که سال هاست میخونمت ی سوال داشتم و در واقع مشاوره میخوام.
من دست به نوشتنم خوبه ولی خیلی دوست دارم ازش کسب درآمد کنم و اینجور که نوشتی در مورد حق التحریر  حس کردم تو از راه و روش نوشتن برای جاهای مختلف خبر داری.میشه ازت بپرسم چجوری میشه از راه نوشتن کسب درآمد کرد و چ جاهایی این نوشته ها رو قبول میکنن.
ممنون ازت
سالی پر از حس خوب آرزومندم برات 
پاسخ:
سلام
نوشتن برای مطبوعات با نوشتنای همینجوری خیلی فرق داره.
میتونی نوشته هات رو اگه میدونی به درد مجله اینا میخوره برای مجله های معتبر و خوب ایمیل کنی.
۰۹ فروردين ۹۷ ، ۲۰:۳۸ رازدانه های من
کاش هنوز وب بلاگفاییتون رو اپ میکردید واونجابود،هنوزهم اونجارومیخونم هنوزهم مطالب تکراری اون وبتون رو.ببخشیدمن قلمتون رو دربلاگ بیان دوست ندارم اونجابهتربود....
پاسخ:
خودمم حال بلاگفا رو بیشتر دوست داشتم
۱۰ فروردين ۹۷ ، ۲۳:۵۶ رازدانه های من
پس برگردیداونجا...بلاگفاروببخشیدمن تواون اتفاق کل وبلاگ ومطالبم ازبین رفت امابازم بخشیدمش وازنوساختم شماهم نترسیدوببخشیدوبرگردید....فکرکنیدوبرگردید...

چه خوبه که هم اینجا می‌تونم بخونم‌تون... هم تلگرام! اینجا رو بیشتر دوست دارم... حس غریبیه! دنج‌تره انگار و دور از دسترس... یه جورایی انگار دور از گزنده...

پاسخ:
چه خوشحالم اینجا منو میخونی. حتی بیشتر از تلگرام. کسایی که اینجا منو میخونند خیلی ناب و مهربونند.
دلم برا خودم سوخت):  چقد تجربه نداشته ، دارم. عطیه میتونم بپرسم چند سالتونه؟ 
 این همه تجربه و این همه آزادی برام جالبه. ان شاالله هر سالت اینجوری خوب بگذره
پاسخ:
دلسوزی نداره:)
از همبن فردا یه تجربه واسه خودت بساز. خودت تصمیم میگیری به ساختن تجربه.
25 سالمه
حتی یکی از اینا هم برای یه سال من کافیه
منم مانند شما یک بلاگفایی سابقم
با افتخار لینکتون می کنم و دنبالتان می کنم
ارادتمند
یک وبلاگ نویس 13ساله !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی