تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

رابرت برتون نوشت:"من از اندوه مینویسم که مشغول باشم و از اندوه حذر کنم"

{از سال 89 تا 94 توی بلاگفا می‌نوشتم. بعدش بلاگفا هیولا شد و نوشته‌هام رو قورت داد. منم کوچ کردم به اینجا }

بایگانی

سفر کجا بریم؟ سفرنامه چی بخونیم؟

يكشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۴۵ ب.ظ

بخش جدیدی که در مجله ی جیم به من واگذار شده، نوشتن و معرفی کتاب هایی ست که خوانده ام. زمینه و موضوعاتش مهم نیست. هر بار از یک موضوع مینویسم. هرآنچه را خوانده ام و به نظرم برای شما هم خواندنی ست را معرفی میکنم. در این شماره از سفر و کتاب هایی که با خواندنشان هوس سفر کردن به سرمان میزند، گفته ام. معطل چه هستید؟ یک کلیک کنید و در این شماره چند کشور را مرور کنید:)
آهان! لینک را برای دوستان عشق سفر و کرم کتابتان هم بفرستید:)
مخلصات:)

۹۶/۰۵/۰۱