تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

رابرت برتون نوشت:"من از اندوه مینویسم که مشغول باشم و از اندوه حذر کنم"

{از سال 89 تا 94 توی بلاگفا می‌نوشتم. بعدش بلاگفا هیولا شد و نوشته‌هام رو قورت داد. منم کوچ کردم به اینجا }

بایگانی

دوست‌داشتن از نظر شما چه شکلی‌ست؟

سه شنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۳۷ ب.ظ

شگفت‌انگیزترین تجربه‌ای که به ‌یاد دارم و هنوز که هنوز است گاهی برای رفرش شدن روحم، آن‌را مرور می‌کنم، روزی‌ست که در سال‌های نه چندان دور، با کمترین سرعت ممکن در جاده‌ی خلخال می‌رفتیم. جاده‌ای را تصور کنید که پر از مه است و شما تا دوقدم بیشتر جلوی خود را نمی‌بینید. همه‌ی آن چیزی هم که می‌بینید سبزی و درخت است و گاه گاو و گوسفندهایی که در دشت رمیده‌اند. شیشه‌ی ماشین پایین بود و من نیمی از بدنم را رها کرده‌بودم و دست‎‌هایم را در هوا باز کرده‌بودم و تمام هوا را می‌بلعیدم. سکوت محض بود. قطرات باران، آرام روی صورتم می‌خورد و من از حجم این آرامش، چشمانم بسته شده بود و ناخودآگاه لبخند می‌زدم ...

به‌گمانم برخی دوست‌داشتن‌ها هم این مدلی‌ست. آرامش و شگفتی‌اش ناخودآگاه لبخند به لبانت می‌آورد و دستانت را باز می‌کنی تا تمام انرژی‌ای که به‌سویت روانه می‎‌شود را یکجا ببلعی و درونت انباشته کنی... و جاده‌ی پیش رویت سبز سبز است:) و به قول دوستی مقصد مهم نیست،مسیر مهم است:)

نظرات (۷)

۰۹ خرداد ۹۶ ، ۱۵:۵۸ مهدی صالح پور
هم مقصد مهم است و هم مسیر البته!
پاسخ:
قبول دارم:)
ولی باید از مسیر هم لذت برد
اونقدر انرژی صرف رسیدن نکرد
مقصد نه که مهم نباشه ولی ترس برادر مرگه:) مرگم گاهی وقت ها همون زمانیه که داریم و می کشیمش با ترس و استرس:) به جاش باید لذت ببریم تا موندگار بشه مثلِ جاده ی خلخال و مه و بارون و جنگل
پاسخ:
اوهوم باید لذت برد
گمونم دوست داشتن خیلی باید ساکت باشه. یه حس آروم که انرژی‌مون رو اونقد تقلیل می ده که دیگه زور نداشته باشیم به چیزی جز اون چیزی که دوستش داریم، فکر و عمل کنیم.
پاسخ:
اره آره
همینجوره
تلگرام نیز فرستادم =) 
شبیه هیچی ;)
پاسخ:
خیلی خوب بود جواب تو:)
منم همچین جاده و مه و سر سبزی رو تجربه کردم ولی نهایتش سر و دست و گردنم بیرون بود . واقعا حس خوشایندیه .. 
پاسخ:
:)
دوست داشتن شکل موقع هایی هست که مامانمو بغل میکنم و فشارش میدم از شدت ذوق ^_^
پاسخ:
آخ ازین مامانا و بغلشون
۱۱ خرداد ۹۶ ، ۰۹:۳۲ روشنک دختر لر
چه حس خوبی


آب خیلی آرامش بخشه.... 
پاسخ:
:)
:*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی