تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

رابرت برتون نوشت:"من از اندوه مینویسم که مشغول باشم و از اندوه حذر کنم"

{از سال 89 تا 94 توی بلاگفا می‌نوشتم. بعدش بلاگفا هیولا شد و نوشته‌هام رو قورت داد. منم کوچ کردم به اینجا }

بایگانی

اردی بهشت بود

سه شنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۱۸ ق.ظ


کلاغ ها هنوز غارغار میکنند!

کفش های قرمزم هنوز هم پایم را میزنند!

گربه های پارک ساعی هنوز چاقند و زود با آدم خودمانی می شوند!

نان شیرمال های سرانقلاب هنوز هم مرا از گرسنگی نجات میدهند!

من همچنان شیرکاکائو را به چایی و چایی را به قهوه ترجیح میدهم!

شب ها با دیوار کنارم حرف میزنم و وقتی اس ام اس شب بخیر نمیگیرم تصمیم میگیریم از همان موقع تا آخر دنیا گوشی ام را خاموش کنم اما فراموش میکنم و گوشی ام تا شارژ تمام نکند روشن است!

راه رفتن هنوز تنها درمان من است.

دوش گرفتن بعدش هم همینطور. هنوز وقتی راه میروم و دوش میگیرم انگار غم ها از درونم سر میخورند، دود میشوند.

 هنوز هم زیادی خوشبینم!انگار همه تو هستند که از روبرویم می آیند!

آهان!راستی!من هنوز تو را دوست دارم...

موافقین ۱۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۶

نظرات (۴)

مثل باران های ناتمام بهاری تا بیایی بفهمی رگباری می زندو رد می شود، رد می شود اما هنوز بوی خاک نم خورده توی هوا پیچ و تاب می خورد!
زندگی را همین هنوز های نا تمام می سازد...
سلام به روی ماهت ^ - ^ خیلی وقت بود اینجا نیومده بودم.این مطلب و فیلمی که راجبش نوشتی رو خوندم فقط. حال دلم خوب شد*:ایشالا که به قبلی هام سر میزنم با کلی ذوق :) الانم اومدم بگم دیجی کالا انگاری یه مسابقه گذاشته که من با دیدن جایزه ی نفر اولش دقیقا یاد شما افتادم و اینکه سفر کردن و دوست داری:)از دستش نده لطفا و یسری به پیج با سایتش بزن.^ _ ^
پاسخ:
سلام
ممنون که بهم خبر دادی:)
و چقدر این دوست داشتن درد می کند....
۰۳ خرداد ۹۶ ، ۱۰:۰۲ لاک غلط گیر
گمونم کلاغ ها قار قار میکنند نه غار غار !!!
پاسخ:
عهههه
:)
مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی