تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

رابرت برتون نوشت:"من از اندوه مینویسم که مشغول باشم و از اندوه حذر کنم"

{از سال 89 تا 94 توی بلاگفا می‌نوشتم. بعدش بلاگفا هیولا شد و نوشته‌هام رو قورت داد. منم کوچ کردم به اینجا }

بایگانی

:)

يكشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۳۶ ب.ظ

.

حرفم را خلاصه بگویم.من امسال خدا را خیلی جاها دیدم.وسط پله های متروی صادقیه.ساعت سه ی شب در سوئیت خوابگاه وقتی همه خواب بودند.موقع ارائه ی پروپزالم.وقتی آنقدر تنهایی کشیدم که درونم درد گرفته بود.ولی خب جای خوب ماجرا آنجایی بود که یاد گرفتم تا حدی نشانه ها را ببینم و ته دلم جوانه بزند و خوشبین شوم.به این خوشبین شوم که اگر بخواهم میتوانم بفهمم کسی هست که حتی ساعت سه ی شبی که همه خوابند،نگاهش به من است.آنقدری مواظبم هست که بعد از تمام گریه ها یک نفس عمیق بکشم و برای دوربین مخفی های بالای سرم دست تکان دهم.خواستم بگویم قرار نیست اتفاقات دلخواهمان همه شان یکجا بیفتند.بیایید لابه لای سیاهی ها و نکبتی های اطرافمان امسال بیشتر از قبل نشانه ها را ببینیم و خب اینکه ما هیچ چاره ای نداریم جز اینکه آن بالاسری را دوست داشته باشیم و به او اعتماد کنیم...دعای من برای همه تان این است که امسال چشم دلتان برای دیدن نشانه های امید بخش زندگی تان پرنورتر شود...حق...


اینجا را هم بخوانید


نظرات (۹)

۳۰ اسفند ۹۵ ، ۰۰:۱۲ 🍁 غزاله زند
ایشالله توی سال 96 به همه‌ی آرزوهای قشنگت برسی و بیشتر از پیش خدا و نشانه‌های خدا رو توی زندگیت حس کنی...
موفق باشی عطیه‌جانِ ابرو‌کمانیه بانمک :) 
سال جدید هم مبارک و به شادی :) 
پاسخ:
ممنون غزاله ی با محبت و عزیز.
سال نوی تو هم پر از روزایی که توش رشد و پیشرفت باشه:)
بهارت مبارک عطیه جان :)

الهی که تو سال جدید زندگیت پر از نور خدا باشه...پر از حضورش...حتی بیشتر از امسال و سال های قبل :*
پاسخ:
چه دعای قشنگی.ممنون ازت:)
سال نوی تو هم پر از خبرای خوب
عیدتون مبارک 
الهی سال جدید سال رسیدن به همه ی آرزوهای قشنگتون باشه 
پاسخ:
ان شالله:)
برای شما هم همینجور باشه:)
سال نو مبارک
سالی پر از شادی و شادی و شادی
پاسخ:
سال نوی تو هم پر از آرامش و لبخند:)
به طور خلاصه میتونم بگک همچنین :)
پاسخ:
ممنون
کپی کردم با ذکر منبع و نام . برای نشر در کانال و اطلاع رسانی از وبلاگ های خوب .
مزخرف بود این فیلم :)
پاسخ:
داغووووون
سلام عطی جون خوبی قربونت؟سال نوت مبارک عزیزم.ی سوال داشتم ازت.تو اون متنا رو چجوری میسندی برای اون سایت؟ایا اون فقط ی سایت خاصه؟یا تحت نظر جایی هس و اگ مثلن بخام مطلبی براش بسندم ک نمایش بده ایا شرایط خاصی داره؟خلاصه قربون دستت عزیزم ی توضیح کلی بیزحمت میدی راجبش؟:)باتچکر
پاسخ:
سلام
ممنون سال نوی تو هم مبارک
شرایطش رو نمیدونم.خودشون بهم پیشنهاد همکاری دادند.
بله یکی شون خبرگزاری هست که شرایط داره فکر میکنم.
مجله ی جیم رو هم میتونی بهشون ایمیل بزنی.من اطلاع ندارم زیاد
واااای خدا یعنی کسی هست که فیلم تماشا کنه و کتاب بخونه و سکوت بره ها رو ندیده باشه
پاسخ:
هزار ساله میخواستم ببینم و نشد!
دعوام نکن:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی