تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

رابرت برتون نوشت:"من از اندوه مینویسم که مشغول باشم و از اندوه حذر کنم"

{از سال 89 تا 94 توی بلاگفا می‌نوشتم. بعدش بلاگفا هیولا شد و نوشته‌هام رو قورت داد. منم کوچ کردم به اینجا }

بایگانی

بر اساس یک داستان واقعی 2

جمعه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۵، ۰۹:۴۶ ب.ظ

حاج میرزا،بزرگ محل بود.همون کسی که منو برای پسر ناخدا خواستگاری کرد.همون کسی که رو حرفش نه نمیومد.همه رو اسمش قسم میخوردن.برا همین وقتی منو برای ابراهیم خواستگاری کرد بابام قبول کرد.راستش ابراهیم مثل پسرای شهر قشنگ نبود.شبیه اکثر پسرای جنوبی سبزه رو بود اما برعکس پسرای شهر قلبش صاف بود.اینو همون روزای اول فهمیدم.روزای اولی که زنش شدم جنگ شد.ابراهیم بهم گفت میخواد بره جنگ.میرزا رو دوباره واسطه قرار داد بیاد با من حرف بزنه.گفته بودم روی حرف میرزا نمیشد نه آورد؟!ولی من نه اوردم.من گریه کردم.من تازه عروس.ابراهیم راضیم کرد.رفت جنگ.کی میگه جنگ تموم شده؟!جنگ تموم نشده.وگرنه ابراهیم الان برگشته بود.جالا خودش هم نه!خبرش!پلاکش!اسمش!حلقه ی ازدواجش!رسیده بود بهم.کی گفت جنگ تموم شده؟!

پ.ن:ادامه دارد....

۹۵/۱۱/۲۹

نظرات (۸)

۲۹ بهمن ۹۵ ، ۲۱:۵۰ آموزشی-تفریحی
ممنون از مطالبتون
منتظر ادامشیم 😍
پاسخ:
:)
هنوزم خیلی ها چشم بِ راهَن -__- 
پاسخ:
هوم:(
ابر واژه اش هذیانه تیترش بر اساس داستان واقعیه بلاخره چه خبره واقعیه نیست؟!
پاسخ:
چه فرقی داره؟:)
زیبا بود متن های زیبایی مینویسیذ
پاسخ:
ممنون
از اینکه داستان یا حقیقت مطلب زیبایی نوشتید که جای خود ولی آخه اکثر پسرهای جنوبی (یا آدمای جنوبی)  سیه چهره؟ سیه چهره یعنی چی؟  مگه از نژاد سیاهان آفریقا هستن؟ فرق هست بین کسی که رنگ پوستش سیاهه( که البته رنگ پوست ارزش نیست) و کسی که به خاطر تابش نور خورشید رنگش تیره شده، حداقل می نوشتید سبزه. 
از همین فرصت استفاده میکنم و شما رو برای تعطیلات نوروزی دعوت میکنم به استان جنوبی خودم، منزل درویشانه ی ما رو با حضورتون منور کنید و با مردم جنوب آشنا بشید، و بهتر از قبل بنویسید. 
+ هر چند مردم بی ادعای جنوب امروز مشکلات مهمتر از این دارند
پاسخ:
ای وای!من واقعن منظورم تیرگی پوستشون بود وگرنه واقعا واقعا جنوبی ها رو دوست دارم و از ته دلم به مهربون بودنشون ایمان دارم...اگه جسارتی کردم ببخشید:)
خواهش میکنم
لازم دونستم این قضیه رو بگم تا برای نوشتن دقت بیشتری داشته باشید. موفق باشید
پاسخ:
:)
۰۱ اسفند ۹۵ ، ۲۳:۴۳ مصطفی موسوی
منم بچه ی جنوبم و‌چهره م هم سیه نیست خیلی ام نورانیه! کاری نکنید کمپین نه به سیاهی جنوبی ها رو راه بندازیم!
درمورد پست هم باید بگم خوب بود، اگه در ادامه قصه با قصه های این چنینی تفاوت کافی (در محتوا یا روایت) داشته باشه کار ارزشمندی میشه :)
پاسخ:
بابا خیلیم جنوبیا خوبن
من کلا یه چیزی پروندم
به نکات مثبتش توجه شود.با تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی