تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

رابرت برتون نوشت:"من از اندوه مینویسم که مشغول باشم و از اندوه حذر کنم"

{از سال 89 تا 94 توی بلاگفا می‌نوشتم. بعدش بلاگفا هیولا شد و نوشته‌هام رو قورت داد. منم کوچ کردم به اینجا }

بایگانی

اولین دستمزد

يكشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۵، ۰۹:۳۲ ب.ظ

برایم پیام واریزی آمد.همین چند دقیقه ی پیش.پشت بندش هم پی امی گرفتم مبنی بر اینکه حقوق این ماهتان واریز شد...مبلغش آنقدر کم است که بدون اغراق اگر تا سر کوچه بروم همه اش خرج می شود.اما مهم نیست.مهم این است که،با چیزی که از بچگی به آن چسبیده ام و تنها آرام بخش من است(نوشتن) قرار است حسابم پر شود...آنقدر پر که تا چند ماه دیگر همه اش را بگذارم جلوی کسی و مهر ویزای فلان جا را بگیرم و یا اینکه بتوانم با پولی که خودم در به دست آوردنش سهیم بوده ام برای مامان و بابا و عرفان چیزی بخرم...خوشحالم.به اندازه ی وقت هایی که در مسابقات داستان یا خاطره نویسی مدرسه و دانشگاه،رتبه می آوردم...


پی نوشت:برای همه تان دستمزدهای با برکت میخواهم....شما هم برای من همین برا بخواهید:)

نظرات (۲۱)

۰۳ بهمن ۹۵ ، ۲۱:۳۵ یک بنده ی خدا
مبارک باشه انشاالله با برکت باشه و همراه با خوشی استفاده کنی
پاسخ:
خیلی ممنون:)
معلومه که برات آرزوی دستمزد های پر برکت و رزق و روزی زیاد و توپ و عالی میکنم 💙 
کللللی ذوق کردم :)))))) 

دیدی این سوالو توو مطبوعات که با اولین حقوقتون چیکار کردین، من یه مدت راه افتاده بودم از بزرگترها میپرسیدم اکثرا یادشون نبود، تو حواست باشه یادت بمونه.  


آاااااااای خرج کردنش مزه داره 💜 😜😜😜




پاسخ:
ممنون ازت دختر مهربون:)
با این حقوق هیچ کاری نمیشه کرد جز اینکه برم قاقالی لی بخرم
مجبورم صبر کنم و جمع کنم با بقیه ش:)
۰۳ بهمن ۹۵ ، ۲۲:۰۳ مصطفی موسوی
یادمه تا حقوق پنجمم هنوز داشتم فقط بدهی می دادم :))
تبریک میگم. ایشالا حقوقت از سر کوچه به سر خیابون و وسط شهر و شهرای اطراف و الی آخر کشیده بشه !
پاسخ:
این دعا بود اخه:)))))))))))))))))))
حس کردم دزد کیفمو زده
اول دزد محلی
بعد دزد خیابونی:)))
مچکرم.ایشالا با خیرو برکت باشه
مبارکت باشه میرزاامیری :))
صفرهای اسکناساش زیاد بشن هر روز؛)))....پر برکت باشه
پاسخ:
ممنون سهیلای عزیز:)
آخ که چه کیفی داره اولین دستمزد آدم اینجوری باشه...از جایی که دوس داره...از راهی که استعدادشو داره و تلاش کرده...
مبارکت باشه عطیه مهربون :* ایشالا که روز به روز با همین مقدار رضایتی برات بیش تر و بیش تر بشه :)
پاسخ:
ممنون معصومه ی مهربون و خوش قلب
سلام عزیزم. من داوطلب ارشد روانشناسی هستم
چندسوال ازشما داشتم
ممنون میشم وقت بذارید برای پاسخگویی
آیا دروس ارشد خیلی سخت هستن به طوریکه نشه مشغول یه کار نیمه وقت بود؟
و اینکه شهریه هر ترم خوابگاهتون چه میزان هست؟
پاسخ:
سلام
سوالت خیلی نسبی و کلیه!
1)بستگی به خودت و دانشگاه داره
2)بستگی به دانشگاه و تعداد تختای اتاق داره
۰۳ بهمن ۹۵ ، ۲۳:۴۲ 🍁 غزاله زند
حیلی ذوق‌آور،به خوشی استفاده کنی و دوباره به دستش بیاری ;) 
پاسخ:
ممنون غزاله ی عزیز
چقدر خوبه که نسبت به واریزی اولین حقوقت انقدر ذوق کردی . من اولین واریزی شروع طرحم یادم نیست . ولی اولین حقوقی که پس از شروع کار در تهران دریافت کردم خیلی خوشحالم کرده بود . دقیقا یادمه ! عصر کار بودم و نزدیکای ساعت 10 و نیم صبح روی سکوی متروی کرج - تهران بودم که صدای گوشیم در اومد . وقتی چک کردم دیدم بعد از 17 روز از شروع کارم حقوقم واریز شد . خیلی دلچسب بود . خیلی به موقع . 
پاسخ:
حتما خیلی دلچسب بوده که اینقدر با جزئیات یادته:)
خیلی دعای خوبی بود😙 همچنین برای تو بیشتر و بیشتر و بیشتر❤💙
پاسخ:
😘
۰۴ بهمن ۹۵ ، ۰۰:۲۱ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
دستمزد اول خیلی عالیه، اصن آدم یه حس خاصی داره. ایشالا بیشتر و بیشتر حقوق بگیری:)
پاسخ:
ممنون پرستو:)
کاش منم یه روز همچین پستی بنویسم! دقیقا هم جملۀ تو رو به کار ببرم...از نوشتن...چیزی که عشق است و تمام :)

ممنون...ما هم برای تو همین را می خواهیم عزیزجان :))
پاسخ:
لطف داری:)
۰۴ بهمن ۹۵ ، ۰۹:۵۹ مهشاد هاشمی
آقربون دختر و اولین دستمزدش :)

بیا یه روز پولامون رو جمع کنیم و بریم یه جایی...مهسا هم با خودمون ببریم. بهرحال دوربین خفن داره. ازمون عکس میگیره :))
پاسخ:
مخلصم:)
خجالت بکش.حداقل اعلام نکن ازین طفلک سواستفاده میکنی
کلی مبارکه!
با ارزش ترین نوع حقوقه!
ایشالله که پولدارتر و پولدارتر بشی :)
پاسخ:
خیلی خیلی مچکرم:)
وای تبریک میگم چه خوب عطیه جان کجامی نویسی بگو بخونیم :)
پاسخ:
میذارم لینکاش رو اینجا:)
۰۴ بهمن ۹۵ ، ۱۵:۴۴ ساناز هستم
پربرکت باشه ایشالا.
پاسخ:
ممنونم ساناز:)
تبریک میگم عطیه جان
پاسخ:
ممنون لادن عزیز
مبارک باشه و پر برکت
پاسخ:
ممنونم ازت دختر مهربون:)
بعد از حقوق 50 تومنی که بابت کار دانشجویی میگرفتم اولین حقوق معلمی ام 184 هزارتومن بود! اونم همین چهار سال پیش!
ولی مزه میده خیلی هم مزه میده. درسته که الان حقوقم خیلی بهتر شده ولی کم و زیادش مهم نیست حس مال من بودنه خیلی حال خوب میده بهم.
ان شالله روز یاونقدر پولدار بشی که صفرهای حقوقت رو نتونی بشمری اونم از نون حلال حلال:)
پاسخ:
ان شالله تو هم تا چند سال دیگه برکت و مقدار پولت چند برابر بشه:)
چه خوبه که کار عشقیتو دنبال کردی. حس خوبتو می فهمم فکر کنم
پاسخ:
:)
حق‌الزحمة‌هات پر برکت:)

از بچگی که بابا حقوق می‌گرفت، مامان یک چیزی رو یادمون داد. این که یک مقداری از حقوق رو بذاریم کنار برای کمک به نیازمندان یا برای صدقه. منم وقتی اولین حقوقم رو گرفتم کم بود. اما یادم بود حتی از این چیز کم هم یک سهمی برای عده‌ای کنار بذارم. خوبه، این کار! خوب بودنش رو خودت کم کم خواهی دید. :)
پاسخ:
ممنون از پیشنهاد قشنگت فاطمه ی عزیز:)
بنظرم اولین حقوق هر چی کمتر باشه یجورایی لذت بخش تره
پاسخ:
خیلییییییی:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی