تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

رابرت برتون نوشت:"من از اندوه مینویسم که مشغول باشم و از اندوه حذر کنم"

{از سال 89 تا 94 توی بلاگفا می‌نوشتم. بعدش بلاگفا هیولا شد و نوشته‌هام رو قورت داد. منم کوچ کردم به اینجا }

بایگانی

قانون شماره ی فیلان

دوشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۵، ۰۹:۰۶ ب.ظ

حقیقت این است که دیگر منتظرش نیستم

و میدانم حالا که منتظر نیستم،به من برمیگردد!

هیچوقت این قانون را فراموش نکنید.وقتی در حال بدو بدو برای چیزی یا کسی هستید به همین میزان از شما فرار میکند.

کافی ست این همه دویدن دلتان را بزند!و دست از به دست آوردنش بردارید...در کسری از چند روز در آغوش شما می افتد!

۹۵/۱۰/۲۷
.

نظرات (۹)

۲۷ دی ۹۵ ، ۲۱:۰۹ پرتقالِ دیوانه
البته در موارد درسی صادق نیست :/
پاسخ:
ببا درس که مزخرف ترین لجباز دنیاست.
هیچ معادله ای باهاش جور در نمیاد!
عجبااا... هیچ وقت ب عنوان ی قانون بهش نگا نکرده بودم همیشه فک میکردم بدشانسی منه...
پاسخ:
:))
۲۷ دی ۹۵ ، ۲۱:۲۳ مصطفی موسوی
اصن ما یه ضرب المثل بی ربط داریم که میگه تنبل نرو به سایه، سایه خودش میآیه
پاسخ:
بچه شیرازووووو
۲۷ دی ۹۵ ، ۲۱:۴۶ مادام کاف
یعنی واقعن میشه؟!:-(
پاسخ:
بشه هم ب درد میخوره؟
آدم وقتی دلش بستنی میخواد و میخوردش بهش میچسبه
نه وقتی دلش نمیخواد و میخوردش
۲۷ دی ۹۵ ، ۲۱:۴۸ آذری قیز
الان یه ماهی میشه من بی خیالشم یعنی میاد واقعا؟؟

فک نکنم اینقدر خوش شانس باشم!

کل قانون های فیزیک و شیمی و تمام علوم درباره ی من و زندگی ام برعکس عمل میکنن!
پاسخ:
گاهی بیاد هم مهم نیست دیگه
چون به وقتش نیومده
اون وقتی که ما میخوایم باید بیاد نه هر وفتی دلش خواست، اون موقع شاید من نخواستمش!
پاسخ:
:)
۲۷ دی ۹۵ ، ۲۳:۵۹ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
به شدت موافقم.
تجربه کردم که میگم.
پاسخ:
:)
برای ما که صادق نبود! اصلا بر نگشت، هنوزم داره میره!
پاسخ:
:(
دیگه چ فایده :/

کی بود میگفت نفسم باشی دیر بیای رفتم اونور !!! (( حالا یه چیزی توو همین مایه ها ))

به علاوه + کی بود میگفت خوشبخت اونیه که عشق به موقع سراغش بیاد ؟ من میگم خوش بخت اونیه که همییییییشه همه چیز به موقع سراغش بیاد :))))


*نقل قول کننده ی پیروی نکننده از کپی رایت منم !! که اسم هیچ کدوم از راویان این جمله ها یادم نمیاد :)))))

پاسخ:
!!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی