تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

رابرت برتون نوشت:"من از اندوه مینویسم که مشغول باشم و از اندوه حذر کنم"

{از سال 89 تا 94 توی بلاگفا می‌نوشتم. بعدش بلاگفا هیولا شد و نوشته‌هام رو قورت داد. منم کوچ کردم به اینجا }

بایگانی

از همان سوئیت همیشگی

پنجشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۲۰ ق.ظ

حقیقتا آدم ها وظیفه ندارند که همه ی دیگران حاضر یا غایب در زندگی شان را دوست داشته باشند.شاید این امر بدیهی باشد که ما به هیچ عنوان نباید در حق هم بدی بکنیم.چه از یکدیگر خوشمان بیاید و چه خوشمان نیاید!راستش زندگی در خوابگاه دارد مرا با این حقیقت آشنا می کند.از 80 درصد از بچه های سوئیت به هیچ عنوان خوشم نمی آید.بلکه حتی گاهی از بچه بازی و ارتباط نگرفتن شان،بدم هم بیاید.اما همین برایم به تنهایی کفایت میکند که اگر از کسی بدم بیاید هم باید زندگی مسالمت آمیز در کنارش را یاد بگیرم.چرا که من مسئول تربیت بقیه نیستم و گاهی از توان زمانه بر نمی آید که تمامی خوش آمدهای تو را کنارت بچیند تا دلت را به دست بیاورد.الغرض اینکه بغیر از یکی دو نفرشان بقیه شان گاها حالم را بهم میزنند اما تمام تلاشم این است که حسم جایگزین اصول اخلاقی ام نشود...والسلام:)

پ.ن:بدون نت.با گوشی نوشته شد.باشد که عشق و علاقه ام نسبت به وبلاگ نویسی در تمامی مراحل ثابت شود!

نظرات (۱۲)

۲۳ دی ۹۵ ، ۰۰:۳۲ ...:: بخاری ::...
البته همه مسدول تربیت همه هستند.
ولی خب منافاتینداره با این پست. خوابگاه فقط همینش خوبه.

پاسخ:
منظورم از تربیت این بود که نباید آدما رو اونجور که ما میخوایم و طبق میل خودمون تغییر بدیم!
۲۳ دی ۹۵ ، ۰۱:۰۱ پرتقالِ دیوانه
همین الان زیزیگولو هم یه پست راجب مکالمش با هم سوییتیش گذاشت :دی
خدا صبر وافر بِهِتان دِهاد:))))
پاسخ:
عهههه
لینکشو میفرستادی تا بخونم
با آرزوی هم سوییتی های خوب برای ترم های بعدت، خودتو درگیرشون نکن.. 
خوبی خابگا اینه ک برات نهادینه میشه همیشه مشکل بزرگتری هم هست و اینکه هیچی جدی نیس..
اشاره ب شروع هر سال و هم سوییتی های جدید و مشکلات کلاس و سوییت و اتاق و خودت همه با هم..
پاسخ:
نه کلا باشند یا نباشند فرقی نداره
خوابگاه آدم رو درونگرا میکنه!
۲۳ دی ۹۵ ، ۰۲:۲۹ ...:: بخاری ::...
هممممممم.
خب همین ک جواب کامت من نوشتی رو می نوشتی خب! :)
به نظرم توی هر موقعیتی که قرار بگیری توی هرکجای جامعه حتی تو جمع فامیل هم این اتفاقا میفته. ولی گاهی بعضیا مثل تو انقدر مهربونن که فکر میکنن باید همه رو دوست داشته باشن و با همه خوب باشن و وقتی نمیشه نگران و ناراحت میشن. خوبه که به این نتیجه رسیدی که با خوب و بد آدما باید ساخت و نباید خودت و اونا رو دست بزنی تا چیزی بشه که تو میخوای. این یعنی پخته شدن دوستم
پاسخ:
لطف داری ب من دختر خوب
۲۳ دی ۹۵ ، ۱۰:۴۶ مصطفی موسوی
نه تنها از توان زمانه بر نمی آید، بلکه اصلا همچه قصدی هم نداره!
پاسخ:
تو روحش!
۲۳ دی ۹۵ ، ۱۰:۴۸ الهه صادقی:)
امسال یکی از دوستام که دانشجو شد همون شب اولی که خوابگاه موند اونقدر دونفری که از قبل ترش اونجا بودن اذیتش کردن که فرداش با گریه و اعصاب داغون برمیگرده شهرستان:|...خوابگاهشو الان عوض کرده و راضیه:) بعدهاشم کاشف به عمل میاد اون دو نفر باهم خیلی صمیمی بودن و میخواستن راحت باشن و باهمه ی بچه های جدید اتاق همین رفتار و میکردن تا فراری شون بدن یجورایی:/بودن کنار آدمای رنگارنگ و متفاوت تحمل و شجاعت میخواد و من و حسابی میترسونه از محیط خوابگاه.
پاسخ:
ای بابا.عجب آدمای عوضی یی بودند!
۲۳ دی ۹۵ ، ۱۳:۳۵ مرتضی خیری
کلا از ذات خوابگاه بدم میاد.
به خاطر همین تقریبا 7، 8 ماه آخری که تو خوابگاه بودم، یا یه جایی تنها بودم یا یا این که با آدمایی هم اتاقی شدم که باهاشون دوست نبودم.
پاسخ:
وای نه
من واقعا زندگی موقتی تو خوابگاه رو دوست دارم
به شرط اینکه آدم با کسی صمیمی نشه زیاد
من فکر میکنم هرجا که باشیم این اتفاق میفته که از بعضی آدما نشه خوشمون بیاد..برای خودم کلی پیش اومده گاهی حتی ناراحت میشم و فکر میکنم نکنه مشکل از من باشه که اینجوری میبینم ولی واقعا بعضیا رو اعصابن..
پاسخ:
اووم.واقعا همه جا اینجوری هست
۲۳ دی ۹۵ ، ۱۹:۵۹ آذری قیز
همیشه همه جور آدم توی خوابگاه پیدا میشه ولی برای آدمی مث من که شدیدا دنبال پیدا کردن یه هم زبونه و زود جوش میخوره به هر کسی شاید محیط خوبی نباشه. دارم تجربه میکنم این رو و هی ضربه های مهلک میخورم از این زود قاطی شدنه!
پاسخ:
منم آدمیم که زود جوش میخورم با همه.ولی خوابگاه نه!من تو خوابگاه با کسی زیاد دوست نیستم
۲۶ دی ۹۵ ، ۰۰:۵۹ الهه سالاری
آفرین!
این مدت که نمیخوندمت و نبودم توهم خیلی بزرگ شدی ، تبریک میگم
پاسخ:
:)
!
۲۷ دی ۹۵ ، ۰۰:۲۳ عینک ته استکانی
خوابگاه یه جورایی پایگاه انسان سازیِ ...
بعد ها قوم شوهر میشه پایگا :)))))
+میخونمت همیشه دختر خوب
پاسخ:
:))))
ممنون از لطفت بابت خوندن نوشته هام:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی