تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

رابرت برتون نوشت:"من از اندوه مینویسم که مشغول باشم و از اندوه حذر کنم"

{از سال 89 تا 94 توی بلاگفا می‌نوشتم. بعدش بلاگفا هیولا شد و نوشته‌هام رو قورت داد. منم کوچ کردم به اینجا }

بایگانی

مایل به کهکشان راه نوری

سه شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۰۰ ب.ظ

اخرین طبقه ی خوابگاه،جایی که یک سقف کدر شیشه ای دارد و میشود گاهی ماه را در آنجا دید،سالن مطالعه است.روبروی در سالن مطالعه درب پشت بام است.پشت بامی که همیشه ی خدا قفل است و من آرزو ب دل ماندم به رسم شب هایی که در اتاق خودم در خانه هستم؛بروم و ستاره ها را ببینم...کنار در پشت بام دیوار کوتاهی ست که حایل بین پله ها و آن قسمت است.دیوار را بگیری و تهش را پیدا کنی یک جای دنج است.آنقدر دنج که قسم میخورم خودم کاشف این قسمت هستم و خواهم بود.عقل جن به اینجا نمی رسد که میشود رفت در اینجا نشست و پاهایت را بغل کنی و خودت باشی و خودت...این را پارسال در حالی کشف کردم که از شدت گریه شانه هایم میلرزید...اخر شب باز میروم به همین پناهگاهم...به همان محل ناشناخته ای که کاشفش هستم...

نظرات (۸)

۲۷ مهر ۹۵ ، ۲۲:۱۱ مجسمه ی متحرک
...و چقدر دوست داشتنی هستن این پناهگاه ها
نتونستم درست تصورش کنم اون جای دنج رو...
طوری هست که بشه اسمشو گذاشت دالان تنهایی؟ :)
پاسخ:
اوهوم
۲۷ مهر ۹۵ ، ۲۲:۱۶ مهسا محمدی
راستش باید اعلام کنم که پناهگاه من لو رفته مثکه :))
من اونجا خیلی گریه کردم ..
پاسخ:
نمیدونی کجاست هنوز!
بعدن نشونت میدم
۲۷ مهر ۹۵ ، ۲۲:۳۸ Sahar Haji safar ali
من پناهگاه ندارم انگار...
۲۷ مهر ۹۵ ، ۲۳:۲۰ خانم انار
پناهگاه داشتن خیلی خوبه:) خیلی:) چند وقتیه ندارمش و حس می کنم دشمن بهش نفوذ کرده
۲۸ مهر ۹۵ ، ۰۰:۲۱ فیلو سوفیا
من تو دوران دبیرستان یه جای دنج داشتم که میرفتم اونجا قائم میشدم که ناظم  پیدام نکنه و مجبورم نکنه برم سر صف!!:)
راستی سلام
خوشحالم که نظراتتون باز شده:)
پاسخ:
نظراتم یکی در میون بازه
سلام:)
۲۸ مهر ۹۵ ، ۱۴:۴۶ مصطفی موسوی
منم یه جای دنج داشتم تو خوابگاه که الان یادم افتاد باز
یادم باشه توی یه پست درموردش بنویسم
منم یه همچین جایی تو خوابگاه برا خودم داشتم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی