تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

رابرت برتون نوشت:"من از اندوه مینویسم که مشغول باشم و از اندوه حذر کنم"

{از سال 89 تا 94 توی بلاگفا می‌نوشتم. بعدش بلاگفا هیولا شد و نوشته‌هام رو قورت داد. منم کوچ کردم به اینجا }

بایگانی

وقتی پیر میشوی ولی بزرگ نه

چهارشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۳۸ ب.ظ

میخواستم بنویسم بلیط به مراکش یا هند و یا نایروبی و  حتی همین گرجستان کنار دستمان،میتواند در شب تولدم مرا خوشحال کند...چه میدانم حتی این هم میتواند خوشحالم کند که سال های دیگر اپلای کردنم جواب داده باشد...یا حتی توقعم را بیارم پایین و بگویم مقاله ای که از پایان نامه ام در می آورم ای اس ای چاپ کند و من هم به نوایی برسم...و یا حتی آخر ترم استادم سر شانه ام بزند و بگوید:برو فلان کشور برا کنفرانس مقاله ت!!!!....چیزهای کوچک و ریزتری هم میتواند خوشحالم کند.مثلا اینکه مانتوهای تنگم برایم گشاد شود یا چشمم را ببندم و ببینم بوت های موزی هفت سالگی ام را هنوز دارم...ولی خب میدانید همه ی این ها یک طرف،اگر شب موقع خواب مامان و بابا بیایند بزنند سر شانه ام و بگویند از داشتن تو خوشحالیم و یقینن تو مبارکی،قسم میخورم آن روز اولین روزی باشد که در روز تولدم گریه نمیکنم و خوشحالم و حتی خودم برای خودم جشن میگیرم...


+به جای تبریک برایم یک خط بنویسید...یه خط هرچقدر بی ربط....اگر تا همین لحظه خواننده ی خاموش بودید،از من بدتان می آید،دائم وبلاگم را چک میکنید یا هرچه ی هرچه یک خط و یا حتی بیشترترتر برایم بنویسید.....

۹۵/۰۶/۳۱
.

نظرات (۶۳)

عطیه مهربون،تولدت مبارک. بدان و آگاه باش که بسیار قیافه ی اصیل و تو دل برویی داری و بسیار خوشگل میخندی
امیدوارم همیشه بخندی
پاسخ:
ع وا شما چه جغد صورتی مهربونی هستید
قلب خودت مهربون و قشنگه:)
امیدوارم خدا ی شادی هرچند هرچند کوچیک به مناسبت تولدت بذارهه اون گوشه ی دلت ، ی جوری که خودت هم فکرش رو نمیکنی :)
تولدت مبارک عطیه میرزاامیری :)
پاسخ:
چه دعای خوبی

خدایا حرفشو گوش کن:))
تولدت مبارک عطیه جان.. :)
پاسخ:
مرسی صبا
اسمت خیلی قشنگه:)
مبارک هم که نباشى،مطمئنا عطیه اى❤️
پاسخ:
خوشحالم که دنیا تو رو داره و من تو رو....سال های ساله ک دارمت و خوشحالم
سلام
امیدوارم طوری زندگی کنید که نه فقط شماره یک زندگی خودتون، بلکه شماره یک و الگوی زندگی خیلی ها باشید ...
امیدوارم سالی که پیش رو دارید بهترین سال عمرتون تا به حال باشه
امیدوارم این هایی که نوشتید روزی کوچکترین اتفاقات خوب زندگیتون باشه


Happy Birthday :)
پاسخ:
سلام
من هدف و آرزوم همینه.تو زندگیم جوری برم جلو ک مفید باشم:)
ممنون برای این همه آرزوی خوب
شادتر باشید
دوست دارم اتفاقات زندگیم رو تیکه های یه پازل تصور کنم و حظِ کشف کردن رازهای پشت هر تیکه رو ببرم موقع چیدن و فهمیدن رابطه هاشون. بیست و پنج سالگی به نظرم یکی از اون سن های مبنا توی زندگی آدماست. بیشتر از 18 سالگی و کمتر از سی سالگی. دوست دارم بگم امیدوارم توی این سال از زندگیت تصویر درستی از پازلت به دست بیاری و کیف کنی از تک تک قطعه هایی که قراره بچینیشون. 
پاسخ:
مرسی جیرجیرک عزیز ازین همه ارزوهای دوست داشتنیت:)
یک خط بی ربط ..زندگی بی رحم است ..خیلی ...
تو روزهایی که درد کم تر است لبخند بزن ...الهی همیشه بخندی عطیه ..
پاسخ:
زندگی روی خوبشو بهت نشون بده:)
الهی دلت شاد باشه
۳۱ شهریور ۹۵ ، ۲۲:۲۱ ...:: بخاری ::...
یک خط؟ خب اون یک خط ک میخوام بنویسم رو توضیح میدم. و بله. بیشتر از یک خط میشه.

خب ب نظرم درسته که فردا روز تولدته و من الان تلگرامو باز کردم ک بهت تبریک بگم ک این پستو دیدم، اما دلیل نمیشه اینو بهت نگم:
ب نظرم هیچ کدوم از اینایی ک اینجا نوشتی موضوع خوشحال کننده ای نیستن ک هیچ، میتونم بگم رسما موضوعات غیرخوشحال کننده ای هستن. چون اساسا چیز خاصی نیستن. نه بودنشون. و نه نبودنشون. اینم اضافه می کنم ک حتی کوچکترین خوشحال کننده ها هم باید خیلی بزرگ تر از اینها ک نوشتی باشن.

آرزو می کنم بزرگ بشی ولی پیز نه.
تولدت خیلی مبارک.

پاسخ:
خانم اجازه من مثلا نوشتم.خوشحالی بزرگم اون خط آخر بود:)
لطفا من ب زودی شما رو ببینم.لطفا:)
با تشکر
۳۱ شهریور ۹۵ ، ۲۲:۳۶ ...:: بخاری ::...
دهم مهر دفاع کنم نهایت یازدهم مهر تهرانم ینی.
انقد رد دادم.

بازم تبریک.
پاسخ:
بازم ممنون:)
۳۱ شهریور ۹۵ ، ۲۳:۰۳ مهشاد هاشمی
ببین دختر...
اگه تمام خوبی ها و مهربونی هات هم که بذارم کنار و روش یه خط بکشم، بازم یه چیزی هست که نمیشه ازش دل کند و همون یه چیز باعث میشه تو بشی عطیه شوگولی پوگولی خودم
میدونی اون چیه...
اینکه حواست به آدم هست. اینکه مثلا بی هوا میگی یه چیزی بگو. بعد فرضا من حالم بده و مینویسم حالم بده عطیه. بعد تا ساعت ها و روزها بعد تو همچنان پیگیر حال منی
دوستت دارم رفیق جان جانان :*
پاسخ:
مهشااااد
تو خودت خوب ترترترتری که
همین که این همه مهربونی های ریز رو میبینی کلی برام ارزش داره
منم دوستت دارم:):*
سلام بر پائیز پادشاه فصل ها
سلام بر عطیه دختر مهر و ماه مهر
سلام بر فصل عشق و عشق و عشق و عاشق و عاشقی

تولدت مبارک =))) ))) ))) ) ) ) )))))))))


پاسخ:
سلام
چکاوک تو قدیمی ترین خواننده ی وبلاگ منی:))
مرسی وفاداریت:))
گفتی یک جمله بنویسم

در کنار نوشته های تو ، سالهاست ک چای را گرم و شیرین هر بار با عطری نو در هوای همیشه پائیزی و رنگارنگ وبلاگت صرف میکنم

سپاس ک مینویسی و هستی

=))) ))) ))) ) ) ) )))))))))
پاسخ:
سپاس از تو ک دنبال میکنی
:)

امیدوارم صاحب دختر شید
امیدوارم زیر بارون نماز بخونید
امیدوارم برید شیراز
امیدوارم نام رنگ تازه ای رو یاد بگیرید
امیدوارم حیوون خونگی داشته باشید
امیدوارم تکیه کلامتون رو از زبان شخصی که دوستش دارید بشنوید
امیدوارم مهمان خندوانه شید
امیدوارم به پاکبان محله تان سلام کنید
امیدوارم حال خوبی داشته باشید .
پاسخ:
جییییییغ
چقدررررررر خوووووب بووووود
ممنوووونم
+اقا من جز آرزوهامه مهمون خندوانه بشم رو ب دوربین لبخند بزنم:)))
برات یک دنیا سلامتی و عشق آرزو میکنم❤ تولدت مبارک عطیه جان عزیز و خیلی خیلی دوست داشتنی که با نوشته هات حتی نوشته ساده سادت و گاهی دلتنگ ، حس و حال منو که یکی از اون همه آدمایی هستم که دوست دارن، خیلی خیلی خوب و عوض مبکنی😍 ممنون بخاطر وجودت و بودنت مبارک😀 کمترین آرزویی که میتونم امشب برات داشته باشم اینه که "امضای خدا پای تمام آرزوهات" 💙
پاسخ:
مهربونیت مانا
ممنون ک اینقدر بهم لطف داری
:**
سال تولدم را میدانم آن تاریخ را فراموش نکرده ام اما نمیدانم حالا چند ساله شده ام ! 

-ساموئل بکت 

همین یه جمله شاید شرح حال هممون باشه مثلا کودک درونمون یه عددی رو نشون میده، سن شناسنامه ای یه عددی رو، توو اجتماع رفتارمون یه عددی رو نشون میده، داشته هامون یه عدد دیگه رو، 
فکر کنم مهم ترینش عددِ روحمونه :)) اما در کل بیخیاااال عدد ها باشیم بهتره :)))البته اینا همه نظریه های خودمه، الکییییی مثلا من حالیمه!!!!
 با صدای بللللللللللللللللند: تولدتتتتتتت مباااااااااارک 😊 
مبارککککک تولدتتتتتتت مباااااااااارک 😊 💜 😘 💜 😘 
+ هر وختتت بخوام برات کامنت بذارم، خودِ خودمم چون دیدم که از هر مدل آدمی با مهربونی استقبال میکنی و کامنت همه رو با مهربونی جواب میدی  و اییییین ویژگیت عالیه و قابل تحسین 💜 
آهان راستی نوشته هات بعضی اوقات بوی لیمو میدن برام :)))))
+ تولدت مبارک باشه.  
پاسخ:
چقدر جمله ی خوب و به جایی بود.
امیدوارم خوشی هات همینطور بیشتر و بیشتر تکثیر بشند
مرسی از محبت و مهربونیت
دلت شاد و آروم
عطیه ی شیطون و مهربون، امیدوارم سال دیگه به اکثر آرزوهایی که داری، برسی و روز تولدت از ته دلت بخندی و شاد باشی ؛)
روز تولدت با مامان من یکیه ؛))
پاسخ:
به به.سلام منو ب مامانت برسون و تبریک بگو:**
۳۱ شهریور ۹۵ ، ۲۳:۵۴ مهدیه عباسیان
سلام

براتون آرامش درون و رضایت و سلامتی آرزو می کنم.

:)

پاسخ:
سلام
شما لطف داری :***
عطیه جان تولدت مبارک  فقط خواستم بهت بگم یکی از زیباترین لبخندها دنیا داری و امیدوارم این لبخند همیشگی باشه و برات عشق ..پول ..آرامش و... برآورده شدن تمام آرزوها کوچک و بزرگت از خدا میخوام
پاسخ:
مرسی انسیه...تو قشنگ میبینی و محبت داری:**
آخ ک اگه بدونی چ گریه هایی پای بعضی نوشته هات کردم:) مرسی ک حداقل بهونه ی خالی شدن دلم و دل نوشته هات داده:)
تولدت مبارک:))
پاسخ:
ای بابا.اشک شوق بریزی همش...
اگه اشک خوب و لازم و به جا بوده خوشحالم:) :*
۰۱ مهر ۹۵ ، ۰۱:۲۸ مادام کاف
تولدت مبارک عطیه نازنینم.دلتنگ لهجه شیرینتم.و شوخی ها.و دعواهای الکی پلکیمون.زنده باشی جان دل.
پاسخ:
مرسی مهسای عزیز...دعا کن زودی بیام:)
تولدت مبارک
پاسخ:
مرسی مرسی :)
درود با اینکه من را نمیشناسی و منم فقط چند تا از نوشته هاتو خوندم قطعا نمیتونم در موردت چیزی بنویسم ولی مطلبی که در مورد پاییز نوشتم هدیه میکنم بهت:

 

پاییز

پنجرهایت را بگشا، همه را، اول چشمهایت را تا ببینی پیمانه شهریور به انتها رسیده، ریسمان دل را رها کن چون دل هوای عاشقی کردن دارد، اختیار پاهایت را بی اختیار کن چون فصل قدم زدن روی برگهاست، کش موهایت را بگشا تا باد پاییزی گرمای بین مویت را ببرد، چشمها را باز کن تا باران پاییزی همه اشکهای ریخته و نریخته ات را بشوید و خیس کند تمام پوست تنت را، پاییز عروس فصلها، جشنواره رنگهاست. لطافت پاییز و نم نم باران خاطره تو را تداعی میکند، پاییز فصل عشق است، عاشقی کن و پنچرها را بگشا تا در آغوشت بگیرد و لبخند بزن به رویش، این روزها هوا هم هوایی شده، هوای عاشقی دارد مهر، مهر را پاسداشتن هنر است. 

پاسخ:
چه مطلب قشنگی
چه کار باارزشی
ممنونم ازت کلی
۰۱ مهر ۹۵ ، ۰۸:۳۹ بیدمجنون ام
از نوشته هات دغدغه هات و این که آرزوهات هنوز زنده اس خوشم میاد :)
تولدت مبارک :)
پاسخ:
پس هوراااا:)
مچکرم ازت
تولدت خیلی خیلی مبارکه عطیه جان. :)
با آرزوی بهترینا^^
پاسخ:
مرسی ندای عزیز:)
گل رز
۰۱ مهر ۹۵ ، ۰۹:۳۹ قاسم صفایی نژاد
تولدتان مبارک. چند روز پیش تولدم بود و 30 سالم تمام شد. این پست را در وبلاگم نوشته بودم که توصیه می‌کنم در سالروز تولدتان بخوانید:
http://safaeinejad.ir/1395/06/19
پاسخ:
ممنون.میخونم حتما
تولدت شاد و پر از خبرها و احساسات خوب.
برات دعا میکنم حس آرامشی که اول خدا، بعد پدر و مادرت و بعدش خودت ازت راضی باشن همیشه همراهت باشه و هر روز این بیست و پنج سالگی برات پر از تجربه های خوب و مثبت باشه.
تولدت مبارک دوست خیالی من :*
پاسخ:
ممنونم ازت مریم عزیز
گل نیلوفر
نمیدونم یه عطیه ی مهربونِ روانشناسِ نویسنده ی بلاگر رو چی از ته دل خوشحال میکنه فقط میتونم آرزو کنم که همونی باشی که مامان بابات آرزوش رو داشتن همونی باشی که خدا بهت فخر بکنه و به همه نشونت بده بگه این بنده ی ستاره دار منه:)
تولدت مبارک پاییزی قشنگ:)
پاسخ:
این دعای قشنگت آمین بشه:)
ممنون ازت مهربون
مبارکت باشه این سال و همه سال الهی که یه عمر به عزت و آبرو و سلامتی و شادی کهنه کنی بهترین چیزی که می تونم برات بخوام اینکه
دلت زنده بمونه به عشق...
پاسخ:
چه چیز قشنگ و حیاتی یی برام خواستی:)
گل نرگس
حال ِ خوب، حال ِ خوب، حال ِ خوب برات از خدا میخوام :)
تولدت مبارک :)
پاسخ:
منم برای تو دل آروم و شاد و سالم میخوام:)
۰۱ مهر ۹۵ ، ۱۱:۴۵ فرزانه شین
تولدت مبارک عطیه جان^_^
از وبلاگ هایی هستی که همیشه میخونم و از اینستاگرام هایی که همیشه چک می کنم.همیشه شاد و موفق باشی
پاسخ:
مرسی فرزانه:)
پس خوشبحال من:)
من زیاد شمارو نمیشناسم ، برای همین نمیدونم چه ارزویی کنم که بهتون بچسبه . ولی علی الحساب امیدوارم همیشه سلامت و خوشبخت باشید :]
شوگولی پوگولی مهشادم که هستید :)))
پاسخ:
همین آرزوتون در صدر همه چیز بود.ممنون:)))
:))))))
سلام :)
تولدتون خیلی خیلی مبارک!ان شاالله  لحظه لحظه ی زندگیتون  پر از خوشبختی آرامش و حال خوب باشه :)

یه خواننده ی خاموش سابقا ساکن اصفهان!:)
پاسخ:
مرسی کیانای عزیز بابت آرزوت و روشن شدنت:)
۰۱ مهر ۹۵ ، ۱۳:۴۳ بانوچـ ـه
نقطه ی بارز و برجسته ی تو، لبخند قشنگته... که حال خوب میده به من :)

تبریک به مادر گلت، بخاطر همچین دختری :)
پاسخ:
خودتم مهربونی:)
گل یاس
تولدها فقط به ظاهر خوب به نظر میرسن . تولدت مبارک.
پاسخ:
:)
حالِ دلت خوب باشه همیشه :)
پاسخ:
حال دل شما هم:)
اول از همه اینکه همیشه سلامت باشی و قدر سلامتیت رو بدونی...
دوم اینکه هر کجا هستی همیشه شاد باشی...
همین
پاسخ:
اول و آخر اینکه امیدوارم همیشه دل و روحت آروم و شاد و سلامت باشه
۰۱ مهر ۹۵ ، ۲۱:۳۵ خانوم ِ لبخند:)
تولدت مبارک باشه عطیه جان : )
سال هاست می نویسی و هنوز چای نوشته هات از دهن ما نیوفتاده : )
امیدوارم تو این پاییز پیش رو، دلت گرم باشه و گرم بمونه....
پاسخ:
ممنونم
امیدوارم اسمت همیشه همراهت باشه:)
سلام
امیدوارم همیشه همینقد خوب بمونی و هر روز بهتر از قبل بشی. شاد و سلامت باشی همیشههه.
پاسخ:
سلام
خوب نیسم که
دعا کن خوب بشم:)
گل لیلیوم
من هرچی فکر کردم نتونستم چیزی حتی یک خطی به ذهنم بیارم! عوضش یه آهنگ که خیلی دوسش دارمو تقدیم شما می کنم :)
البته اسمش واسه تولد غلط اندازه. خیلی هم!

http://s9.picofile.com/file/8268314684/03_Grieving_Times.mp3.html
پاسخ:
خیلللی لطف کردی و خیلی کار ارزشمندی بود
امیدوارم هر سال بیشتر از سال قبل به شما افتخار کنند
پاسخ:
انشالله
چی بهتر از این:)
خب
من مدتهاست خواننده خاموشت بودم و توی ریدرم همیشه میخونمت
خوب باشی الهی
پاسخ:
باعث افتخاره ک منو میخونی
نور ب چشمت:)
عطیه ی قشنگ و نازنین
سلام ^._ ^
تولدت مبارک. من که به پدر و مادرت حسودیم میشه. کاش منم بیست و چند سال بعد یه دختر داشته باشم مثل تو :) اصلا مگه میشه آدم از داشتن یه دختری با احساس و فهمیده مثل تو خوشحال نباشه؟
مدت هاست به وبلاگت سر میزنم و میخونمت... 
نمیدونی چه قدر دلم میخواد روی ماهتو ببینم... اگه امکانش بود بهم خبر بده :)
منم تهران ساکن خوابگاهم مثل خودت. یه خوابگاه رو به میلاد... ;) 
پاسخ:
سلام الهه
اونقدرایی هم ک میگی و فکر میکنی من خوب و باعث افتخار نیستم
ان شاالله ی روز بشه و بیاد ک همدیگه رو ببینیم:)
دوسِت دارم :* مبارک باشی (:
پاسخ:
آلای عزیز و مهربون
بوس بهت
۰۲ مهر ۹۵ ، ۱۸:۴۵ ویار تکلم
چه خوب که به دنیا آمدید...تقویم دل‎ش به همین روزها خوش است.


تبریک می‎گم و آرزوهاتان، خاطرهاتان شود!
پاسخ:
خیلی مچکرم از شما:)
من از نویسنده های خاموشم چه اینجا چه تو اینستا 
تو برام مهمی 
کتابایی میخونی و فیلمایی که میبینی منو به مکث وادار میکنه که منم دوسشون دارم یا نه؟
تو تقریبا همسن منی اما روح زندگی توی تو واضحه توی من خاموشه 
امیدوارم همیشه خوب باشی عطی 
پاسخ:
روح زندگی توی همه روشنه
اگر خاموش بود الان اینجا نبودیم
مراقب خودت و مهربونیت باش:)
یه چی دیگه
فیلم intouchableرو ببین
دوستش خواهی داشت
پاسخ:
دیدم دیدم
توی برچسب فیلم ها هم ازش گفتم
عاشق فیلم و موسیقی متنش ام
سلام
ببخشید که یک روز دیرتر تبریک میگویم...
من همان فائزه ای هستم که گفتم ازبین اعضای کانالت پیدایم کن...
گفتم که بشناسی ام...که بگویم خوش به حال مهشاد که گاها میتواند بگوید حالم بده و از بخت خوشش تو پیگیر احوالاتش باشی تا چند روز...
امروز (2 مهر)تولد من است...چشمانم را که باز کردم مامان جلوی شان ظاهر شد و گفت(سال هشتاد این موقع چه اتفاقی افتاد؟)و من متحیر ازینکه بین این همه شلوغی و دغدغه چطور یادش مانده،لذتبخش ترین لبخند زندگیم را زدم و گفتم من به دنیا آمدم*_*
خلاصه اینکه اگر بر فرض محال مامان و بابایت شب موقع خواب سرشانه ات هم نزدند و نگفتند که تو یقینن مبارکی ، تو مطمئن باش که قشنگ ترین و مهری ترین دختری هستی که آنها ممکن است شانس داشتنش را داشته باشند...
دمت گرم که به دنیا اومدی****
پاسخ:
سلام فائزه
تولدت مبارک
امیدوارم روزهات رنگی تر و قشنگ تر از سال گذشته ت باشند
و ممنونم ازین همه لطف و مهربونیت نسبت ب من:)
عطیه عزیز خیلی از شب ها خوندن وبلاگ تو باعث از بین رفتن خستگی هام شده. مرسی که هستی و مرسی که می نویسی
شاد باشی و برقرار :*
پاسخ:
چقدر چقدر چقدر خوشحالم کردی با این کامنتت
پر از نور و رنگ باشی
مبارک باشه تولدت، باحال ترین عطیه ی دنیا
پاسخ:
ممنون زینب جان:)
تولدت مبارک
یقینا پدر و مادرت به همچین دختری افتخار میکنند
پاسخ:
ممنون
امیدوارم:)
سلام و عرض ادب
مدتیه خواننده خاموشتونم. وبلاگ هم ندارم که آدرس بگذارم. یعنی قبل از تجاوز بلاگفا داشتم اما حالا دیگه ندارم. ولی حالا که میام و شما رو میخونم و بهره میبرم و لحظه های منو زیبا میکنید، حقش نیست یه کامنت براتون نگذارم و بهتون نگم که چه وبلاگ خوب و چه قلم توانمندی دارید. حقش نیست بهتون نگم تولدتون مبارک و بهترینها رو براتون آرزو نکنم. حقش نیست بیخبر باشید که طرفداران پروپاقرصی دارید که خودشون وبلاگ ندارن ولی تقریبا هرروز با علاقه به وبلاگتون سر میزنن.
پیروز باشید
پاسخ:
سلام
ممنون از لطف شما
خنده هاتون پررنگ
این یه دستور از یه دوست ه تو شناسنامه بزرگ تره

همیشه بخند، خوشبخت باش و سلامتی رو سفت بچسب.
پاسخ:
با تشکر از این دوست تو شناسنامه بزرگتر:))
همیشه می خوانمت و با تو چیزهایی رو تجربه کردم که خودم توان راه بردن به آنها رو نداشتم تولدت ای زیبا فکر مبارک
پاسخ:
پس چقد خوشحالم:)
بوس بهت
سلام امیدوارم همیشه از به دنیا اومدنت خوشحال باشی
پاسخ:
سلام
چه ازین بهتر؟:)
گل رز
عطیه ی نازنین خوشحالم در عصری زندگی میکنم که تو زندگی میکنی،خوشحالم که خدا تو رو آفرید،وقتی که نمینویسی دلم برات تنگ میشه و حس میکنم دنیا چیزی کم داره،همیشه بنویس،نوشته هایی که درباره ی احساس بینهایت عمیقت رو به خدا مینویسی خیلی دوست دارم چون حس میکنم احساساته خودمه،من از اولین روزای وبلاگ نویسی شما،خواننده ی خاموش نوشته هاتون هستم.ولی توی قلبم عشق به تو همیشه روشنه دخترِ عزیز،میلادت مبارک،دیییییوووونتم.
پاسخ:
عزیز دلم.چقدر تو ب من لطف داری
ممنون از خودت و این انرژی خوبی ک بهم دادی:)
گل نرگس
زمینی شدنت مبارک عطیه نازنین.. و زندگیت پر از لبخندهایی با بوی یاس :)

شادی دلت و سلامتی خودت و آدمای زندگیت و اتفاقای یهویی و هیجان انگیز و موفقیت های خفن و خلاصه تمام چیزای خوبی ک میتونه سر راهت قرار بگیره رو برات از خدا میخام :)
پاسخ:
ممنونم از مهربونیت دخترک مهربون
۰۴ مهر ۹۵ ، ۲۳:۴۵ پرفیـ.) ــوم
امیدوارم هر روز به خودت بگی چه خوب که من بدنیا امدم و چه خوب تر که اینی شدم که هستم 
دیره ولی بازم مبارکت باشه تولدت
پاسخ:
مرسی (گل)
عطیه دوست داشتنی
عطیه شفاف بی الایش
عطیه با اون قلم زیبا
تولدت مبارک عزیزم
خاموش میخوندمت
امیدوارم روزهایی اغاز کنی که خنده هات از ته دل و گریه هات از سرشوق باشه
پاسخ:
مرسی دخترک مهربون بابت لطف بیش از حدت:)
خب چه بنویسم... اون هم انقدر دیر.. دوسه روز پیش که پستتو دیدم خواستم چیزی بنویسم اما گفتم بی خیال، که حرف هام همه انتقاد بود و برای همین سرد شدم از نوشتنش هرچند که خودت گفته بودی حتی اگر بدمان می اید ازت .... من؟ نه چرا باید بدم بیاید انتقاد که نشانه ی بد آمدن نیست... گفتم زیر پست تولد بین این همه کامنت گل و بلبل و مهر و دوستی جای حرف من نیست :| |
وبلاگت رو می خونم. کانالت رو هم می خوندم(حالا دیگه تلگرام ندارم) اینستا اما...(خب بیخیالش:دی)
خلاصه که موفق و مهربان و شاد باشی...
پاسخ:
به هرحال من خوشحال میشدم حرفاتو میشنیدم

:)ممنون
....تولدت مبارک خانومی....
پاسخ:
ممنون:)
اگر ناگهان متوجه شدید که خواستار همه چیز هستید، احتمالاً به خاطر این است که به طرز خطرناکی به نخواستن هیچ چیز در دنیا نزدیک شده اید.
سیلویا پلاث
پاسخ:
چقدر عجیب بود این جمله
دقیقا یه 20 دقیقه ای هست باهات آشنا شدم...الان رسیم به این پستت و فقط می خواستم بگم نوشته هات عالییییییییییه و یه خواننده به خواننده های وبلاگت اضافه شد...
پاسخ:
چه خوشحال کننده:)باعث افتخاره
سلام. نظرات رو باز کردم و دیدم همون چیزی رو که میخواستم بنویسم لتی نوشته!:-)

تولدت مبارک
پاسخ:
سلام
مرسی از تو و لتی:)
تولد شمام مبارک باشه:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی