تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

رابرت برتون نوشت:"من از اندوه مینویسم که مشغول باشم و از اندوه حذر کنم"

{از سال 89 تا 94 توی بلاگفا می‌نوشتم. بعدش بلاگفا هیولا شد و نوشته‌هام رو قورت داد. منم کوچ کردم به اینجا }

بایگانی

آدم های خارق العاده

شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۳۹ ب.ظ

از نوشته ی یهویی

نهایت بلایی که یک هدست میتواند بر سر آدم بیاورد این است که گوش آدم را زخم،کر،کم شنوا کند و یا در نهایت یک وسطی افتاده باشد و پایی رویش رود و کف پا کمی درد بگیرد.و یا کمی فانتزی تر اینکه سیمش را بیندازی دور گردن کسی و پخ،آنرا خفه کنی.اما خب از عجایب روزگار اینکه به ناگه طی یک حرکت آکروباتیک چنان سیم هدست به صورتم خورد که در کمتر از آنی فکر کردم چشم هایم کور شدند.چیزی که هیچوقت از یک هدست انتظار نمیرود محکم و غیر عمد خوردن توی صورت است...میخواهم بگویم آدمیزاد هم همین مدلی است.به اندازه ی توانش به تو خوبی میکند ولی تمام انرژی و عقل و توانش را به کار میبرد تا حتی خارج از توانایی هایش هم به تو آسیب برساند!آسیبی خارج از توان او و بیرون از انتظار تو!.....

۹۵/۰۶/۱۳

نظرات (۶)

۱۳ شهریور ۹۵ ، ۲۰:۴۲ وال کوهان دار
آدمیزاد همین است 
خب باید بگم اگه تو ناخواسته دلش و شکسته باشی و زخمهایی که بهش زدی مدتها رو دلش مونده باشه، طبیعیه که هرجایی که بتونه و توانش رو داشته باشه بهت ضربه بزنه، ولی چیز دیگه ای دلم میخواست بهت بگم...
باور کن گاهی اوقات دست خود آدم نیست، آسیب رسوندن به عزیزات بعضی وقتا غیر ارادی و ناخواسته است. خودتم نمیدونی چرا داری این کار و میکنی، و البته طرف مقابلت که بهت زده بیشتر!
همین
ماری و مکس رو من چنر سال پیش دیدم
قشنگه =))) ))) ))) ) ) ) )))))))))

ترغیب شدم دوباره ببینم

سلام عطیه
ماری و مکس رو من چنر سال پیش دیدم
قشنگه =))) ))) ))) ) ) ) )))))))))

ترغیب شدم دوباره ببینم

سلام عطیه
پاسخ:
سلام:)
بعضی موقع ها از زیاد دوست داشتن به یکی ضربه میزنی که فک کنم بدترین نوع ناخواسته بودن ضربه به یکی باشه.واس من و هم چین آدمایی دعا کنین
وبلاگ خوبی دارید
نتیجه گیری جالبی بود 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی