تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

رابرت برتون نوشت:"من از اندوه مینویسم که مشغول باشم و از اندوه حذر کنم"

{از سال 89 تا 94 توی بلاگفا می‌نوشتم. بعدش بلاگفا هیولا شد و نوشته‌هام رو قورت داد. منم کوچ کردم به اینجا }

بایگانی

لبخندهایی با بوی یاس

پنجشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۵۶ ب.ظ

به لبخندهای مهربانت.که همیشگی باشد:

پیرهن قرمز یک دستش را با دامن سورمه ای اش ست کرد.خودش را در آینه دید زد و اولین لبخند را به خودش زد.راضی به سمت چوب لباسی ِ کنار در رفت.کلاهش را برداشت و از خانه خارج شد.دوچرخه اش را از کنار ِ درخت آزاد کرد و راه افتاد.باد زیر موهایش زد و او دومین لبخندش را به سالیوان زد.باد موهای طلایی اش را میرقصاند.الکس را نبش پست دید.برایش دست بلند کرد و لبخند زد.موهایش یک دست پرواز میکردند.دلش همراه لبش میخندید.لبخند چهارمش را برای باغبان خانه ی جولیا فرستاد...آن روز برای همه سوغات داشت...نذر کرده بود اگر از نامزدش شرمن،که سه روز بعد از نامزدی شان به جنگ رفته بود،خبری برسد،با دوچرخه اش دور شهر راه بیفتد و به همه ی مردم لبخند هدیه کند.... شرمن قبل از کشته شدن به رفیقش وصیت کرده بود هرماه برای ناتالی یک نامه همراه با یکی از دکمه های پیرهنش،پست کند...ناتالی تنها تا شش ماه بعد خندید...


+این نوشته ی یهویی با شنیدن یک موسیقی بی کلام،ناخودآگاه در ذهن من،تداعی شد...

نظرات (۱۲)

تصویرسازی خیلی خوبی داشت و قصه ی نوشته هم خیلی عالی بود:)
پاسخ:
ممنون عطیه جان
عالی بود
پاسخ:
ممنون

زیبا بود.

پاسخ:
تشکر
من کامنت نمیذارم اصولا ولی چون اینو خیلی دوس داشتم خواستم بتون بگم :)
پاسخ:
لطف کردی
مثل همیشه قشنگ نوشتی...
چند بار خوندمش...
موفق باشی*_*
پاسخ:
تشکرات:)
نوشته تون صدای سوز ویلن میومد. اسم آهنگ رو اگر ممکن بود بگید :)

پاسخ:
Hello.is this your house?

این بود اسم آهنگش.ی موسیقی بی کلام از دیوید وینگو
۰۷ شهریور ۹۵ ، ۱۸:۵۴ فائزه وراج !
:)

سلام عطیه

=))) ))) ))) ) ) ) )))))))))

بسیار زیبا
پاسخ:
سلام:)
جالب بود 
The more I read your notes, the more I think you're the salt of the earth...
:)
پاسخ:
:)
سلام
عالی و تلخ

پاسخ:
سلام
:)
میخواستم از متن تعریف کنم اما دیدم دوستان بهتر از من این کار رو انجام داده اند به خاطر همین هم بی صدا میرم و با متن معاشقانه میکنم :)
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی