تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

رابرت برتون نوشت:"من از اندوه مینویسم که مشغول باشم و از اندوه حذر کنم"

{از سال 89 تا 94 توی بلاگفا می‌نوشتم. بعدش بلاگفا هیولا شد و نوشته‌هام رو قورت داد. منم کوچ کردم به اینجا }

بایگانی

مرگ بر آمریکا!!!

جمعه, ۱۸ تیر ۱۳۹۵، ۰۶:۴۹ ب.ظ


ی سری مهمون آمریکایی برا عمه اینام اومده.بعد نظر سنجی میکردند اینا رو کجا ببرند تو این مدت.عرفان پیشنهاد پینت بال و شهربازی اینا داد بقیه رستوران و کافه پیشنهاد میدادند.رسیدن به من.گلوم رو صاف کردم و گفتم:ازین تفنگ آب پاشا از دی جی کالا بخرید.برید تو پارک.آب بازی کنید.گرگی آب بازی.حالا اگه این تفنگ ها رو هم نخریدید ما بطری اب معدنی تو زیر زمین داریم.میارم براتون.هم هیجان داره هم کم خرجه هم تو این گرما میچسبه...سکوتی بر فضا حاکم شد.نه تایید شدم نه رد...کلا بحث رو عوض کردند....هیشکی لیاقت پینشهادای بکر منو نداره!!!خوبه پیشنهاد دیگه م رو نگفتم.که برند روزا نون سنگک بخرند برند وسط زاینده رود بزنن ب بدن!ظهرا هم آموزش مشت زنی رو پیاز و خوردن کله پاچه...کلن اینا رو بدند دست من ایرانی اورجینال تحویلشون میدم به آمریکا....

موافقین ۱۶ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۸
.