تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

رابرت برتون نوشت:"من از اندوه مینویسم که مشغول باشم و از اندوه حذر کنم"

{از سال 89 تا 94 توی بلاگفا می‌نوشتم. بعدش بلاگفا هیولا شد و نوشته‌هام رو قورت داد. منم کوچ کردم به اینجا }

بایگانی

توضیح

سه شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۳۱ ق.ظ

خب من بابت پست پایین لزومی نمیبینم مسئله رو بازتر کنم.و اگه یکم دقت کنید منظور من جار زدن نبود.اینکه مثل شیرین عبادی برید تو فیس بوکتون تاریخِ....مشخص کنید...یه روزایی هست به اسم روز جهانی سندرم دان،روز جهانی ایدز،روز جهانی اوتیسم،روز جهانی فلان چیز و...نیازی نیست شما توی اون روز برید ی بچه ی اوتیسمی یا چه میدونم ی فردی که ایدز داره رو گیر بیاری و بهش بگی اع روز توئه ها!روزت گرامی!مسخره ست.یا مثلا خیلی مزخرفه اون روز این افراد منتظر باشند که دم خونشون گل و هدیه فرستاده بشه.چیزی که من خواستم روش مانور بدم،آگاهیِ.من خیلی شنیدم که خیلی مردا ازین موضوع اطلاعی ندارند.و خب واقعا بعد از ازدواج ممکنه بهت زده بشند.باور کنید این حقیقت داره.حالا فکر نکنید طرف بی سواده ها.نه.آدمای تحصیل کرده هم هستند.لزومی نداره یه مهندس از بیماری ها و مشکلات زنا سر در بیاره وقتی از بچگی خیلی چیزا مخفی شده.من نمیگم فردا مردا راه بیفتند تو خیابون و هر زنی دیدن بهش محبت کنند مبادا اون زن...خودتون فکر کنید.ینی اینقدر سطحی نوشتم که شما اینقدر سطحی برداشت کردید؟!آگاهی.من چیزی که میخواستم روش مانور بدم آگاهیِ.ما خیلی وقتا خیلی محدودیت ها داریم بابت این بیماری مون.مثلا چند سال پیش دوستم برا گزارشی اومد اصفهان.یه آقایی رو فرستاده بودن که دوستم رو ببره جاهای دیدنی اصفهان.که منم همراهیش کردم.رسیدند مسجد امام اصفهان.دوستم نمیتونست وارد بشه.حالا اقاهه که اتفاقا مرد محترمی هم بود اصرار که بیاین داخل.در صورتیکه باید ی درصد احتمال میداد نیمشه و نمیتونه دوستم وارد بشه...یا اینکه طی بهم ریختگی هورمونی زن واقعا کشش و تحمل یه سری کارها رو نداره.اعصابش رو نداره.اگه بی حوصله ست اگه دائم گریه میکنه مسخره نکنید.بی محلی نکنید...یه نوع افسردگی هست که اتفاقا توی سازمان بهداشت جهانی،ثبت شده.تحت عنوان ِ افسردگی قاعدگی..یعنی بیس علمی داره.یعنی آگاهی مون رو نسبت به اطراف ببریم بالا.حالا نه اینکه بریم جار بزنیم .یا فردا بریم جلوی مردا رو بگیریم که بیا به ما توجه کن.ما...هستیم.

روزاتون پر از عطر میخک:)

۹۵/۰۳/۱۱
.