تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

رابرت برتون نوشت:"من از اندوه مینویسم که مشغول باشم و از اندوه حذر کنم"

{از سال 89 تا 94 توی بلاگفا می‌نوشتم. بعدش بلاگفا هیولا شد و نوشته‌هام رو قورت داد. منم کوچ کردم به اینجا }

بایگانی

مرض رد کردن بستنی در تابستان

دوشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۴:۵۸ ب.ظ

اخرین دلیلی که برای ننوشتن به دهنم رسید،این است که در ساحت مقدس بلاگفا نمینویسم!!!حالا دارم خودم را دلداری میدهم که"دختر جان نوشتن هم گاهی مثل پیتزا خوردن و یا لیس زدن به بستنی شکلاتی ست،خوشمزه است و تنها مشکل گشای حال بدت.همیشه و همه جا هم هوسش را داری و به خوردنش نه نمیگویی.اما گاهی همه چیز از دنده ی چپ است.گاهی وسط عرق ریزان تابستان در حالیکه دلت برای تکه یخی میرود،اگر بهت بستنی تعارف کنند،دلت میخواهد اما مرض رد کردن میگیری و...الان نوشتن در دلم غوغا میکند اما دستم برایش نمیرود...اره...دستم براش نمیره"

نظرات (۱۰)

۰۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۷:۵۷ مهدی صالح پور
هزینه ی نوشتن زیاده شده انگار... جواب پس دادنِ بعدش خیلی آزار دهنده ست.
پاسخ:
قرص نداره؟
منم دچار همینم عطیه.
وبدتر که به چند دقیقه نرسیده پاک میکنم
پاسخ:
ای بابا
تو که با اینستا هم قهری:)
من این مسئله که علامت " رو بعد از شیش خط نوشتن یادتون نرفته ببندید رو تحسین میکنم و با باقی مسائل کاری ندارم!
پاسخ:
:)))))))))))
دست است دیگر... 
من همش می گم این تلافیِ اون وقتاییه که می گم من نبودم دستم بود..
بعد دستم میگه من خودم شعور داشته دیگه. هان؟ حالا با شعورِ خودم گند می زنم به حس و حال تو :/

پاسخ:
چ تعبیر باحالی:)
به نظرم آدم نباید خودش رو مجبور کنه که بنویسه.
پاسخ:
پر حرفما

سلام

ما که به مرض خواندن هر روزه وبلاگ شما دچار شده ایم،چه کنیم؟

آیا این هم قابل درمان است؟ ؛) D:

باتشکر از تمام اساتید،دست اندرکاران و دانشجویان رشته روانشناسی :D
پاسخ:
سلام:)
بوس ب لطف شما:*
تشکر ازین صنف چرا؟
پر از نوشتنم اما دستم نمی تونه بنویسه دستام به سمت نوشتن و ثبت کردن نمیرن ..
*روزت مبارک پیشاپیش روانشناس :))
بوست کنم کادوی خوبیه ؟ ^_^
پاسخ:
دخترک مهربون(گل قرمز)
زوردرمانی روش مناسبیه :دی
خودتو مجبور به نوشتن کن..خخخ.خوب شد من دکتر نشدم
پاسخ:
:)
نوشتن ...

بوس متقابل :*

همین جوری، حس کردم انسان باید به درمانگرهای مملکتش احترام بگذارهD:

دوسستون داریم بانو...و خوشحالیم بابت پست جدید:* 
پاسخ:
ممنونم ازین همه مهرت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی