تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

رابرت برتون نوشت:"من از اندوه مینویسم که مشغول باشم و از اندوه حذر کنم"

{از سال 89 تا 94 توی بلاگفا می‌نوشتم. بعدش بلاگفا هیولا شد و نوشته‌هام رو قورت داد. منم کوچ کردم به اینجا }

بایگانی

برای همه ی بودن ها

چهارشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۴، ۰۲:۱۸ ب.ظ

تشکرنامه:

من خیلی خوشحالم که شماها رو اینجا دارم.شماهایی که نمیبینمتون ولی وقتی میام میگم دلم نامه میخواد،تا چند روز بعدش همینطور لینکِ عکس از نامه هایی که برام نوشتید رو،گذاشتید...این خیلی برام با ارزشِ که دیروز که اون پست رو گذاشتم و ازتون کمک خواستم،تا همین الان کلی کامنت ازتون گرفتم و دیدم که همه تون با تمام توان بهم کمک میکنید و بهم سرنخ میدید برا موضوع پایان نامه...هر کامنتی رو که میخوندم همینطور لبخند میزدم...لبخندِ رنگی بابت تمام همراهی هایِ خالص تون...خواستم بگم کامنتایی که برام میدید،چه بابت پست دیروز،و چ بابت اون پستی که گفته بودم دلم نامه میخواد و یا حتی برای تمام پست ها و نوشته هام،برام ی دنیا ارزش داره...من وبلاگ نویسی رو شش سال پیش با شاید روزی ده تا خواننده شروع کردم و الان اگه نوشتنم خوب شده و انگیزه م بیشتر،شک نکنید که وجود شما و کامنت ها و انرژی هاتون،بی تاثیر نبوده...ممنونم ازتون...تمام ایده هانون رو دیدم و نوشتم و امروز با استادم چک کردم...همین که باهام حرف زدید هرچقدر کوتاه باعث شد دیدم بازتر بشه به مشکلات کودکان و راحت تر بتونم تصمیم بگیرم...

و همچنان:

دمتون گرم...روزای آخر سالتون عالی(همراه با یه دسته گل ِ همیشه بهار)

+کامنتای پست قبل رو تایید نکردم چون اکثرشون خصوصی بود و خواستم اینجا؛توی ی پست جداگونه تشکر کنم ازتون...نه تک تک،زیر کامنتاتون: )

۹۴/۱۲/۱۲

نظرات (۱۳)

۱۲ اسفند ۹۴ ، ۱۴:۲۲ آدرینا عظیمی
موفق و سربلند باشی :)
پاسخ:
مرسی ادرینای عزیز
پیشنهادای تو جز بهترینا بود
ممنونم
من الان خیلی غمبناکم عطیه :(
چون پست نامه ها رو که خونده بودم به فکرم زد برات بنویسم ولی چون دوربین گوشیم خرابه، گفتم صبر کنم داداشم بیاد خونه که بتونم با دوربینش عکس بگیرم و بعد تو حجم دغدغه های روزانم فراموشم شد تا الان یادم اومد :(

ولی از طرفی هم خوشحالم که دوستان ِ دیگه اینکار رو کردن و باعث خوشحالی تو شدن :)
پاسخ:
همین ک نیت شو داشتی برا من ارزش داره
۱۲ اسفند ۹۴ ، ۲۰:۳۶ ریحانه .الف
:)
پاسخ:
: )
سلام...خوشحالم که خوشحالی...امیدوارم پیشنهادم به دردت خورده باشه دوست مجازی من
پاسخ:
حتمن ب درد خورده: )
خوبه که خوشحالی 
پاسخ:
تو هم خوشحال باش:)
شاد و پیروز باشین
پاسخ:
مچکر
یادم رفت بگم ببخشید اگه نتونستم کمکتون کنم ولی واستون آرزوی موفقیت دارم
پاسخ:
تو لطف داری عزیزم
سلام
من توی این کانال telegram.me/zananblog مطالب وبلاگ شما رو خوندم و خواننده ثابت وبلاگتون شدم.
خواستم به عنوان یک مخاطب خاموش ازتون تشکر کنم
پاسخ:
سلام
مرسی ک ادرس کانال رو برام گذاشتی: )
۱۳ اسفند ۹۴ ، ۱۳:۳۵ راحنا رهایی
متاسفم که نتونستم کمکت کنم عطیه چون چیزایی که به ذهنم میرسید اصلن جالب و به درد بخور نبود .

* :))
پاسخ:
تنت سالم
لبت خندون

خواهش می کنم عطیه جان.این چه حرفیه
فقط ببخشید که حسابی چرت گفتم!
اِواآآآآآ!
من این جا باید چجوری استیکر بذارم؟
پاسخ:
قربانت: )
استیکردونی نداره فکر کنم
i hate you!
پاسخ:
وای؟
اگه یه روزی بودم و دختری داشتم  یکی از چیزهایی که ازش میخوام اینه که بیاد وبلاگ تو رو بخونه عطیه
(برای پست جدیدت )
پاسخ:
سهیلای عزیزم

سلام دوست عزیز متنتون لایک داره اساسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی