تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

رابرت برتون نوشت:"من از اندوه مینویسم که مشغول باشم و از اندوه حذر کنم"

{از سال 89 تا 94 توی بلاگفا می‌نوشتم. بعدش بلاگفا هیولا شد و نوشته‌هام رو قورت داد. منم کوچ کردم به اینجا }

بایگانی

هلپ می!

سه شنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۴، ۰۴:۰۸ ب.ظ

لطفا این پست رو جدی بگیرید و کمکم کنید:

سلام!هنوز یکماه از ترم دوم شروع نشده که بصورت خیلی ضربه ای و شلاقی از ما خواستند موضوع پایان نامه مون رو تا هفته ی دیگه بگیم.این دستورشون خیلی خیلی جدیِ.ازونجایی که من همکلاسی های ِ بسیار بسیار فعال و اکتیوی دارم،باید با کمال تاسف بگم همه شون موضوع دارند.جز من...این وضعیت حاد باعث شده همین الانی هم ک اومدم اینجا و ازتون کمک بخوام بصورت هیستیریک آدامس بجوم و چه بسا تا آخرین حد ممکن باد کنم و بترکونم!بله!دیوانه شدم.خیلی شیک و مجلسی...اما واقعا ازتون ی خواهشی دارم و دوست دارم کمکم کنید.روزانه اینجا رو میانگین 200 نفر میخونند.حالا به فرض که 100 نفر گذری میان.میمونه 100 نفرِ دیگه.فرض بر این که ازین 100 نفرهم 50 بارشو خودم میام تو صفحه م(!!!!!!!)ولی عاجزانه و دوستانه ازتون میخوام که بهم پیشنهاد ِ موضوع بدید.حتی اگه از من بدتون میاد،اگه فکر میکنید آدم نچسبی هستم.حتی اگه باهام دشمنی دارید و دوست دارید سایه م رو با تیر بزنید...فقط بهم بگید به نطر شما مهم ترین مشکلات رفتاری و یا هیجانی ِ بچه ها تویِ چی هست؟چرا این رفتار ها رو نشون میدند؟بیشترین مشکلات رفتاری ممکنه توی ِ کدوم قشر باشه؟و..مثلا مشکل لجبازی توی دخترا بیشتره و همچنین توی بچه های تک فرزند...یه همچین مثالایی...هرچیِ هرچیِ هرچی به ذهنتون میرسه رو برام کامنت کنید...هرررررررچی...اصلا اصلا لازم نیست علمی باشه...حتی ی کلمه هم میتونید بگید...فقط و فقط نظرتون رو بگید...

دمتون گرم...روزای آخر سال تون عالی...

منتطرم

+فقط ی نکته ای!سعی کنید از قشری حرف بزنید که نمونه هاش در دسترس باشند...مثلا نگید کودکان آفریقایی کمبود غذا دارنددر نتیجه کاهش وزن شون ممکنه باعث افسردگی و... بشه...نمونه هاش تو جامعه زیاد و در دسترس باشند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی