تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

رابرت برتون نوشت:"من از اندوه مینویسم که مشغول باشم و از اندوه حذر کنم"

{از سال 89 تا 94 توی بلاگفا می‌نوشتم. بعدش بلاگفا هیولا شد و نوشته‌هام رو قورت داد. منم کوچ کردم به اینجا }

بایگانی

ماه از من طلوع میکند

پنجشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۴، ۰۲:۴۸ ب.ظ

از نوشته های خیلی خیلی قدیمی:

ما نشسته بودیم روی چمن های خیس و جنیفر لوپز گوش میدادیم که تو آمدی...ما امتحان روانشناسی اجتماعی داشتیم که تو آمدی...من رفته بودم از روی پانل نمره ی روانشناسی رشدم را ببینم که تو آمدی...من توی بغل شیما گریه میکردم که تو آمدی...من مانتوی نو پوشیده بودم و پشت دانشکده ادای مانکن های فشن تی وی را در می آوردم که تو آمدی...داشتند توی سایت بلند بلند میگفتند که برای امتحان آمار می آیند خانه ی ما که تو آمدی...داشتیم میخواندیم:امشب شب مهتابه حبیبم را میخوام،حبیبم اگر خوابه،طبیبم را میخوام،که تو آمدی...با ماشین ویراژ میدادیم که تو آمدی...عکس میگرفتیم که تو آمدی...از بین عکس ما رد شدی ولی عکست نیفتاد ولی هی می آمدی...من کوله ام را انداخته بودم که تو آمدی...من دست و صورتم را شستم و تو آمدی...بعد همینطور تو آمدی..همینطور تو آمدی...من یکدفعه چشم باز کردم دیدم هرچقدر تو آمدی ، من رفته بودم...بعد از این همه آمدنت یک نفر به من گفت:تو الکی بوده ای.من گریه کردم که تو الکی بودی...من افسردگی گرفتم که این آمدن هایت الکی بود...من دفترهایم را خط خطی کردم که تو قلابی بودی...من خودم را پاک میکردم از این همه آمدنت...من خر بودم که نمیدانستم هر آمدنی،رفتنی ابدی دارد...ما نشسته بودیم روی چمن های خیس و جنیفر لوپز گوش میدادیم که تو رفتی...

۹۴/۱۲/۰۶

نظرات (۷)

۰۶ اسفند ۹۴ ، ۱۵:۰۴ آدرینا عظیمی
یاد سریال جیرانی افتادم که اگر اشتباه نکنم نامش این بود:
"تعبیر وارونه ی یک رویا" 
پاسخ:
چ شباهتی داشت ب پست من؟:)
۰۶ اسفند ۹۴ ، ۱۵:۰۵ همیشه لبخند
از بین عکس ما رد شدی،ولی عکست نیفتاد.____.
پاسخ:
هاع...از کنار منم رد شد ولی دستش ب دستم نخورد
۰۶ اسفند ۹۴ ، ۱۵:۳۹ ماهی سیاه کوچولو
تو الکی بوده ای؟!
مطمئنین الکی بوده. من اینطور فکر نمیکنم :/
پاسخ:
چرا؟:)
۰۶ اسفند ۹۴ ، ۱۷:۰۵ ماهی سیاه کوچولو
نمیدونم یه چیز حسیه
وقتی اینقدر داره بهتون نزدیک میشه چرا باید الکی و واهی باشه
ناامیدی رو کلا دوس ندارم :/
پاسخ:
: )
۰۶ اسفند ۹۴ ، ۱۷:۲۸ آدرینا عظیمی
صرفا اسم سریال مد نظرم بود، نه محتواش. اون هم به خاطر تفسیری که توی متن بود "بعد از این همه آمدنت یک نفر به من گفت:تو الکی بوده ای"
رویای آمدنی که وارونه تعبیر شده ست. 

باید توی همون کامنت اول می نوشتم اینا رو :)
پاسخ:
چه تصور قشنگی
۰۶ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۰۳ همیشه لبخند
دستشو جلو آورده شاید
شاید دستتو کشیدی عقب
پاسخ:
....
توی عکس نیافتاد
:(
+ دوست داشتم وبلاگ رو

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی