تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

رابرت برتون نوشت:"من از اندوه مینویسم که مشغول باشم و از اندوه حذر کنم"

{از سال 89 تا 94 توی بلاگفا می‌نوشتم. بعدش بلاگفا هیولا شد و نوشته‌هام رو قورت داد. منم کوچ کردم به اینجا }

بایگانی

نیازمندم

دوشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۴، ۰۸:۲۱ ب.ظ

نامه..یک نامه ای که حتی زیاد هم طولانی نباشد...که حتی یک خط باشد...که حتی با دست خط خرچنگ قورباغه باشد...ولی برایِ خود خود من باشد..دلم نامه میخواهد...

نظرات (۴)

۰۳ اسفند ۹۴ ، ۲۰:۲۵ راحنا رهایی
می خوای من برات یک نامه بنویسیم ؟
میتونی دست خط خرچنگ قورباغه ی منو بخونی ؟
پاسخ:
اره برام بنویس
از روش عکس بگیر برام بفرست

۰۳ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۴۹ همیشه لبخند
زودی میاد،خب؟
به من اعتماد کن:)
پاسخ:
نامه؟!
اعتماد دارم خال خالی
۰۵ اسفند ۹۴ ، ۲۲:۳۵ زهره خوب بخت
آدرستو ندارم.
دست به نامه نوشتنم خوبه.
آدرستو بده تا هی خوشحالت کنم :)
پاسخ:
ای جانم
ممنونی ام ازت
۰۶ اسفند ۹۴ ، ۱۴:۲۷ مهدی زنده بودی
سلام متن زیبایی بود
آدرست رو نداشتم که برات نامه با خط خرچنگ قورباغه بفرستم .
اما امیدوارم در زندگی زیبایت موفق باشی.
پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی