تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

تلخ همچون چای سرد

تلخ منم،چایی یخ که هیچکس ندارد هوسش را

رابرت برتون نوشت:"من از اندوه مینویسم که مشغول باشم و از اندوه حذر کنم"

{از سال 89 تا 94 توی بلاگفا می‌نوشتم. بعدش بلاگفا هیولا شد و نوشته‌هام رو قورت داد. منم کوچ کردم به اینجا }

بایگانی

نامه ی شماره ی 2

سه شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۲۴ ق.ظ

یهویی:

هی خدا
آنقدری تنها شده ام،آنقدری دیگر همه برایم نچسب شده اند،آنقدر دلم دوست نمیخواهد که فکر میکنم میتوانیم دوست های خوبی برای هم باشیم...

من و تو باهم...

من دستم به تو نمیرسد...آنقدرها هم رمق ندارم که بیایم...دست و پاهایم خیلی وقت است ضعف دارند.شب ها نمیتوانم بخوابم...صبح ها سر کلاس انقدر پاهایم را بهم میزنم ک امروز هم کلاسی ام با چشم های گرد شده مرا میدید.آنقدری دست هایم بی حس میشوند و یکدفعه چشم هایم تار که میترسم بروم دکتر و تشخیص ام اس بدهد...این ها دلایلی ست که بگویم تو بیا جلوتر.من ناتوان تر از ناتوانم...

اگر تو هم موافقی یک نشانه نشانم بده...مثلا اینکه من کامنت های اینجا را باز میگذارم...تو برایم کامنت بگذار...سواد که بلدی؟!خدایی دیگه...سوره ی قلم داری...منتظرتم...

از سوییت ده خوابگاه شماره ی یک...بین هجوم پی در پی بغض ها...

فعلا

۹۴/۱۱/۲۷
.

یاس

نظرات (۶)

 امام صادق علیه السلام : عجب دارم از کسى که غم زده است چطور این دعا را نمى خواند «لا اله الا انت سبحانک انى کنت من الظالمین» چرا که خداوند به دنبال آن مى فرماید: ما او را پاسخ دادیم و از غم نجات دادیم و این چنین مؤ منان را نجات مى دهیم .
نبینم غمتو دختر :((((((((( بخون ذکر یونسیه رو
پاسخ:
غم ندارم نرگس جان
ممنونم ازت
عطیه عزیز، چند وقتیه که میام وبلاگت و میخونم. همیشه و بعد هر مطلبی پیش خودم میگم این دختر چقدر روح پاک و لطیفی داره، چقدر دوست داشتنیه.حالا بعد از این پستت دلم میخواست اینجا بودی و بغلت میکردم، همین. هیچ حرفی ندارم بهت بگم و هیچ کاری نیست که بهت پیشنهاد بدم.فقط امیدارم دوستت،خدایی که مخاطب نوشته هاته، یه جوری دستت و بگیره که گرمیش و توی زندگیت حس کنی.

پاسخ:
تو خیلی خیلی بهم لطف داری
خیلی خیلی برام ارزش داشت این کامنتت
ممنونم ازت
خدا نکنه بیمار باشی عطیه جان
انشاله که چیز خاصی نیست
همیشه شاد و سلامت باشی

پاسخ:
ممنون فرزانه ی خیلی عزیز
استرس داری عطی؟؟؟ 
یا دنبال جامعه ی ایده آلی ولی گیر نمیاد؟؟ 
شایدم هیچ کدوم!! 
تلاش بی ثمر خودمو ارج مینهم خخخخ

قوی باش مثل همیشه :))) 


پاسخ:
نمیدونم
همین ندونستم حالمو بد میکنه
۲۸ بهمن ۹۴ ، ۰۲:۲۳ ریحانه .الف
خوشحالم که که الان بهتری :)
پاسخ:
مرسی عزیز جان

قسم به روز؛ قسم به شب

ما تو راهرگزرها نکردهو مورد خشم قرار نداده ایم.

برگرد که انیس من لا انیس له و حبیب من لا حبیب له، منم




سوره ضحی



پاسخ:
مرسی مخاطب عزیز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی